Samåkning för 125cc i Göteborg

Jag vill köra i GBG nån dag! Börjar bli så tråkigt o köra i kba. Vi får fixa en fet samåkning o köra som vildar genom stan så vi får snuthäng ut till arendal :yoparty :tuttar :yoparty :yoparty :tummenupp

Som sagt, börjar bli tjatigt att köra i KBA: förbi innserstan-stationen-kungsmässan-freeport-tillbaka till stationen-bort till industriområdet-bort mot aranäsgymnasiet- tillbaka genom innerstaden- stationen-kungsmässan- öhhh vart kör man sen, till freeport o tillbaka till kungsmässan förbi stationen ännu en gång och genom innerstaden innan man drar en wheelie uppför tingbergert o sticker hem ZZzzzzzzzzzzzzzzzzz

Last edited:
Vad sägs att köra i helgen eller nästa vecka, hade varit kul om vi kunde bli en 4-5 st:tummenupp :yoparty

Och t4pp3r, jag vet att du inte kan åka med, så du kan:FU om du ska komma me dina nej-kommentarer, ja, såvida du inte lyckas fixa snålskjuts med nån;)

vi får väl se;) men jag tycker vi har en samåkning för 125or. synd wille du får ta xren;)

vi får väl se;) men jag tycker vi har en samåkning för 125or. synd wille du får ta xren;)

Eller så tar han dörrzätan så tar jag xr 125an, så kan jag följa med redan nästa vecka (väntar på drivpaket):näsblod :tummenupp Jag vet förövrigt vem som hånglade med en tjej igår, när vi var i Bua och Ölade/söp :) Nicket börjar på Zäta och han hänger här rätt så mycket:) :rolleyes:

Är huvudet dummt får kroppen lida, hoppas folk som köra á la american style lär sig på sina misstag:rolleyes:

Ahh Amerikaner är one of a kind asså.:rolleyes:

stunt20gone20baddh2.jpg

Ahh Amerikaner är one of a kind asså.:rolleyes:

stunt20gone20baddh2.jpg

Cool bild e det din mamma?:tuttar

Idag blev jag för övrigt mycket lättad över att Tapper hittade mina nycklar till DRZan i sin bil. Fan vad jag varit runt o letat, var beredd på att behöva borra ut styrlåset, byta tändingslås,tanklock o hjälmlås och såg pengar o flera veckors mc åkning flyga iväg.
Free beer for Tapper!:yoparty :fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...