Samåkning för 125cc i Göteborg

Klart du kan sova här! :tummenupp Fast jag ska upp och jobba imorgon, måste vakna typ 9. Så du måste vakna tidigt du med :gnissla :tungan

Men döh, hon skulle inte haft det där partyt direkt när hon kom hem fattar du väl:va :dummer :rolleyes:

Dö! Hon e typ tretti:näsblod ! de har krillan sakt

Min äldsta syster är runt 30. Detta kanske kommer som en chock för dig, men man kan ha fler än ett syskon:pannkyss Och om det hade varit hon som var 30 som hade kommit hem från USA så hade hon nog haft sin fest hemma hos sig själv:7peta

Och nej, jag tänker inte lägga upp någon bild, era perversa kåta svin:mad: :fatta!

Men döh, hon skulle inte haft det där partyt direkt när hon kom hem fattar du väl:va :dummer :rolleyes:

Ähh, du missa inte så mycket igårkväll, jag och Höckert satt och drack öl och kollade på film :tummenupp Men säg till i förväg om du vill ha nattplats:tummenupp :)

haha blir det samåkning till Aspliings mamma nu under veckan eller ? ;)

Vad sägs att köra i helgen eller nästa vecka, hade varit kul om vi kunde bli en 4-5 st:tummenupp :yoparty

Och t4pp3r, jag vet att du inte kan åka med, så du kan:FU om du ska komma me dina nej-kommentarer, ja, såvida du inte lyckas fixa snålskjuts med nån;)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing