Samåkning för 125cc i Göteborg

Klart du kan sova här! :tummenupp Fast jag ska upp och jobba imorgon, måste vakna typ 9. Så du måste vakna tidigt du med :gnissla :tungan

Men döh, hon skulle inte haft det där partyt direkt när hon kom hem fattar du väl:va :dummer :rolleyes:

Dö! Hon e typ tretti:näsblod ! de har krillan sakt

Min äldsta syster är runt 30. Detta kanske kommer som en chock för dig, men man kan ha fler än ett syskon:pannkyss Och om det hade varit hon som var 30 som hade kommit hem från USA så hade hon nog haft sin fest hemma hos sig själv:7peta

Och nej, jag tänker inte lägga upp någon bild, era perversa kåta svin:mad: :fatta!

Men döh, hon skulle inte haft det där partyt direkt när hon kom hem fattar du väl:va :dummer :rolleyes:

Ähh, du missa inte så mycket igårkväll, jag och Höckert satt och drack öl och kollade på film :tummenupp Men säg till i förväg om du vill ha nattplats:tummenupp :)

haha blir det samåkning till Aspliings mamma nu under veckan eller ? ;)

Vad sägs att köra i helgen eller nästa vecka, hade varit kul om vi kunde bli en 4-5 st:tummenupp :yoparty

Och t4pp3r, jag vet att du inte kan åka med, så du kan:FU om du ska komma me dina nej-kommentarer, ja, såvida du inte lyckas fixa snålskjuts med nån;)

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h