Samåkning för 125cc i Göteborg

Lägg upp bilden då :tungan vill se hur fräsha brudar man får om man stuntar :gnissla :yoparty

Hur vågar du ens nämna det utan att smälla upp dom i samma veva? Du vet vad som gäller :yoparty

Lägger tyvär inte upp bilder på minderåriga tjejer på internet om dom inte har gått med på det. Annars hade ni kunnat få se Zarrells syrra också :tuttar Men det är som sagt inget jag personligen kommer att lägga upp...

:tummenupp :)

Lägger tyvär inte upp bilder på minderåriga tjejer på internet om dom inte har gått med på det. Annars hade ni kunnat få se Zarrells syrra också :tuttar Men det är som sagt inget jag personligen kommer att lägga upp...

:tummenupp :)

Nu tycker jag vi byter samtalsämne, någon som vill köra i veckan om vädret tillåter?

Nu tycker jag vi byter samtalsämne, någon som vill köra i veckan om vädret tillåter?

Bra idé, hade kört varje dag, men, som du vet är mitt drivpaket helt slut så jag måste vänta på ett nytt... Det känns som att något inte vill att jag ska köra hoj, den var sönder i några månader för exakt 1 år sen, sommaren är förstörd. Skönt att jag får börja övningsköra med 750n snart ialla fall. :näsblod :huvet

Ut O Glida ngn gång?

Jag bor i Halmstad Jag är lätt på att åka ut några stycken nu i sommar, tar mig gärna upp till göteborg! Hör av dig/er!

Ha D gött!

Mvh/

Gabbe Yamaha YZF R125 -08

Jag bor i Halmstad Jag är lätt på att åka ut några stycken nu i sommar, tar mig gärna upp till göteborg! Hör av dig/er!

Ha D gött!

Mvh/

Gabbe Yamaha YZF R125 -08

de e bara att komma upp. men det är inte många som har hojar lr rövar som tycker om att åka långt. så mer än åkturer runt gbg vet jag inte om det blir. jag är inte på iaf.

Låter som ni har haft en lyckad helg :tuttar

men det har inte blivit så mycket hojåkande eller? :rolleyes:

ha d gött

jo massor. men jag saknar ölhållare på styret på alla hojar:huvet

Bara att skaffa en "öldrickar-hjälm" :tummenupp :yoparty

8f6401a7-518c-40e4-9003-5e74f77db257_large.jpg

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti