Samåkning för 125cc i Göteborg

Lägg upp bilden då :tungan vill se hur fräsha brudar man får om man stuntar :gnissla :yoparty

Hur vågar du ens nämna det utan att smälla upp dom i samma veva? Du vet vad som gäller :yoparty


Lägger tyvär inte upp bilder på minderåriga tjejer på internet om dom inte har gått med på det. Annars hade ni kunnat få se Zarrells syrra också :tuttar Men det är som sagt inget jag personligen kommer att lägga upp...

:tummenupp :)
 
Lägger tyvär inte upp bilder på minderåriga tjejer på internet om dom inte har gått med på det. Annars hade ni kunnat få se Zarrells syrra också :tuttar Men det är som sagt inget jag personligen kommer att lägga upp...

:tummenupp :)


Nu tycker jag vi byter samtalsämne, någon som vill köra i veckan om vädret tillåter?
 
Nu tycker jag vi byter samtalsämne, någon som vill köra i veckan om vädret tillåter?

Bra idé, hade kört varje dag, men, som du vet är mitt drivpaket helt slut så jag måste vänta på ett nytt... Det känns som att något inte vill att jag ska köra hoj, den var sönder i några månader för exakt 1 år sen, sommaren är förstörd. Skönt att jag får börja övningsköra med 750n snart ialla fall. :näsblod :huvet
 
Ut O Glida ngn gång?

Jag bor i Halmstad Jag är lätt på att åka ut några stycken nu i sommar, tar mig gärna upp till göteborg! Hör av dig/er!

Ha D gött!

Mvh/

Gabbe Yamaha YZF R125 -08
 
Jag bor i Halmstad Jag är lätt på att åka ut några stycken nu i sommar, tar mig gärna upp till göteborg! Hör av dig/er!

Ha D gött!

Mvh/

Gabbe Yamaha YZF R125 -08



de e bara att komma upp. men det är inte många som har hojar lr rövar som tycker om att åka långt. så mer än åkturer runt gbg vet jag inte om det blir. jag är inte på iaf.
 
Låter som ni har haft en lyckad helg :tuttar

men det har inte blivit så mycket hojåkande eller? :rolleyes:

ha d gött
 
jo massor. men jag saknar ölhållare på styret på alla hojar:huvet

Bara att skaffa en "öldrickar-hjälm" :tummenupp :yoparty


8f6401a7-518c-40e4-9003-5e74f77db257_large.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top