Samåkning för 125cc i Göteborg

Jag och Zarrell åker ner till Varberg på en crusingrunda idag, jag ska åka bakpå xr125an :yoparty :D Vi ska bara dra ner och sätta oss uppe på fästningen och chilla lite :tummenupp :) Kanske spela lite minigolf :) :tummenupp :yoparty

Vi kör från Kungsbacka runt 17:00. Följ gärna med, lugnt ekonomitempo gäller:tummenupp Funkar även för er tvåtaktstalibaner :rolleyes: :D

det är med stor sorg i hjärtat som jag måste dela med mig av en nyhet :tungan nä riktig så illa är det inte men jag har bestämmt mig för att sluta köra motorcykel för en tid framöver. Det är av flera olika anledningar som jag grundar beslutet på bla annat är det för att jag har praktist taget vatit utan mc i ett å nu och har vant mig vid det och fyllt upp den tiden som jag annars körde motorcykel på med annat som jag inte vill sluta med.

Jag och Zarrell åker ner till Varberg på en crusingrunda idag, jag ska åka bakpå xr125an :yoparty :D Vi ska bara dra ner och sätta oss uppe på fästningen och chilla lite :tummenupp :) Kanske spela lite minigolf :) :tummenupp :yoparty

Vi kör från Kungsbacka runt 17:00. Följ gärna med, lugnt ekonomitempo gäller:tummenupp Funkar även för er tvåtaktstalibaner :rolleyes: :D

Faaaaan, va du tvungen att komma på en sådan rolig utflykt när man inte kan köra:huvet helvete:argpådato

Men du för fan tränar du 5 dar i veckan, är du på elit nivå eller nåt eller???:huvet :va :gnissla

Men annars, vad sägs om tisdag? Hinner du?

Jag kan köra de flesta dagarna, har egentligen ett jättestort arbete i samhällskunskap men de gör man ju dagen innan till klockan 03.00 på natten:D

Jag har inte lika många träningar längre, bara 3-4 st varav två e gym, vi slog förövrigt hockeykillarna med 13-1 idag i innebandy.

Nils, du känner michel Bäck va? Jag sprang in i han idag så han fick bitmärken på axeln :D :huvet och jag fick fläskläpp

Jag kan köra de flesta dagarna, har egentligen ett jättestort arbete i samhällskunskap men de gör man ju dagen innan till klockan 03.00 på natten:D
He he det e rätt. Känner du för att hänga på mig o Limez till Varberg? Det är väl en bit men med fint väderär det bara härlig körning.

Nils, du känner michel Bäck va? Jag sprang in i han idag så han fick bitmärken på axeln :D :huvet och jag fick fläskläpp

Smakade han gott? :tungan

He he det e rätt. Känner du för att hänga på mig o Limez till Varberg? Det är väl en bit men med fint väderär det bara härlig körning.

Smakade han gott? :tungan

Ska ni köra till varberg för att bara köra elle ska ni göra något därnere :tungan

Nääh han inte riktigt få någon smakbit, hann bara sätta tänderna i han sedan flög jag bakåt xD

Ska ni köra till varberg för att bara köra elle ska ni göra något därnere :tungan

Nääh han inte riktigt få någon smakbit, hann bara sätta tänderna i han sedan flög jag bakåt xD

Mest för att köra men som Limez sa kanske vi ska chilla lite uppe på fästningen och kanske spela lite minigolf, är ganska fint vid havet också.

Faaaaan, va du tvungen att komma på en sådan rolig utflykt när man inte kan köra:huvet helvete:argpådato

Vi ska köra ner imorgon också, fast då kör jag MR.duDes hoj med honom bakpå och Pinky följer nog med ner och tar en glass (gixxer 1000:kär ) :tummenupp :yoparty Vi får se hur vädret blir bara :näsblod

Låna fossans HD då!? :rolleyes:

det är med stor sorg i hjärtat som jag måste dela med mig av en nyhet :tungan nä riktig så illa är det inte men jag har bestämmt mig för att sluta köra motorcykel för en tid framöver. Det är av flera olika anledningar som jag grundar beslutet på bla annat är det för att jag har praktist taget vatit utan mc i ett å nu och har vant mig vid det och fyllt upp den tiden som jag annars körde motorcykel på med annat som jag inte vill sluta med.

Aha!!!?? vad är det som är så jävla viktigt nu då!? Ska du börja fiska på heltid eller? Jag fick faktiskt en större aborre än dig! Och den smakade bättre än din :) :rolleyes:

Last edited:

DIE TRAITOR!:kulspruta

:7peta

Mest för att köra men som Limez sa kanske vi ska chilla lite uppe på fästningen och kanske spela lite minigolf, är ganska fint vid havet också.

Hur långt e det dit då? Tänker på hur många tankar jag måste lägga ut:D

Vilken dag då? Jag vill se Pinkys hoj:tuttar

Hur långt e det dit då? Tänker på hur många tankar jag måste lägga ut:D

Vilken dag då? Jag vill se Pinkys hoj:tuttar

Det är ca 5 mil från KBA, Inte så farligt i touringtempo, fina vägar ner också :tummenupp

Pinky hänger med ner imorgon om vädret blir OK. Men jag o Zarrell åker ner idag med, så vi vet att glasskiosken har öppet och kollar ifall minigolfbanan har öppnat.

Downminen du gör nu får jag ångest för att jag missar :) :D :rolleyes: :tummenupp :yoparty

Det e nog inte helt omöjligt att jag kan åka med, vilken tid?

Dock har jag ett problem, jag hittar inte till KBA xD:huvet :huvet <

Vi slapp down-saker i lördags fast då var vi inte i kba elle downrkille inte var med!:D

Det e nog inte helt omöjligt att jag kan åka med, vilken tid?

Dock har jag ett problem, jag hittar inte till KBA xD:huvet :huvet <

Vi slapp down-saker i lördags fast då var vi inte i kba elle downrkille inte var med!:D

Idag åker vi runt fem, dvs om en halvtimme typ. Imorgon blir det runt 18:00.

E6an mot malmö, sväng av Varla/Kungsbacka, kör höger i första rondellen, rakt fram igenom 2 rondeller, vid rödljusen svänger du vänster mot kungsmässan, så kan vi möta dig där :tummenupp

Precis, hehe :)

Idag åker vi runt fem, dvs om en halvtimme typ. Imorgon blir det runt 18:00.

E6an mot malmö, sväng av Varla/Kungsbacka, kör höger i första rondellen, rakt fram igenom 2 rondeller, vid rödljusen svänger du vänster mot kungsmässan, så kan vi möta dig där :tummenupp

Precis, hehe :)

Jag e kass på komma ihåg beskrivningar, kan inte ens komma ihåg om någon bokstaverar ett ord. Dessutom hittar jag inte ens till E6:an malmö men antar om jag kör mot Stan så hittar jag la det...

Och från mig till Kba e 2-4 mil elle jag har ingen aning?:gnissla :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...