Krilllan
Ny medlem
Får inte mitt bakdäck förens i slutet av veckan
Får ist hoppas på kasst väder nu då

Får ist hoppas på kasst väder nu då

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag och Zarrell åker ner till Varberg på en crusingrunda idag, jag ska åka bakpå xr125an![]()
Vi ska bara dra ner och sätta oss uppe på fästningen och chilla lite
![]()
Kanske spela lite minigolf
![]()
![]()
![]()
Vi kör från Kungsbacka runt 17:00. Följ gärna med, lugnt ekonomitempo gällerFunkar även för er tvåtaktstalibaner
![]()
![]()
Men du för fan tränar du 5 dar i veckan, är du på elit nivå eller nåt eller???![]()
![]()
Men annars, vad sägs om tisdag? Hinner du?
He he det e rätt. Känner du för att hänga på mig o Limez till Varberg? Det är väl en bit men med fint väderär det bara härlig körning.Jag kan köra de flesta dagarna, har egentligen ett jättestort arbete i samhällskunskap men de gör man ju dagen innan till klockan 03.00 på natten![]()
Nils, du känner michel Bäck va? Jag sprang in i han idag så han fick bitmärken på axeln![]()
och jag fick fläskläpp
He he det e rätt. Känner du för att hänga på mig o Limez till Varberg? Det är väl en bit men med fint väderär det bara härlig körning.
Smakade han gott?![]()
Ska ni köra till varberg för att bara köra elle ska ni göra något därnere![]()
Nääh han inte riktigt få någon smakbit, hann bara sätta tänderna i han sedan flög jag bakåt xD
Faaaaan, va du tvungen att komma på en sådan rolig utflykt när man inte kan körahelvete
![]()
det är med stor sorg i hjärtat som jag måste dela med mig av en nyhetnä riktig så illa är det inte men jag har bestämmt mig för att sluta köra motorcykel för en tid framöver. Det är av flera olika anledningar som jag grundar beslutet på bla annat är det för att jag har praktist taget vatit utan mc i ett å nu och har vant mig vid det och fyllt upp den tiden som jag annars körde motorcykel på med annat som jag inte vill sluta med.
det är med stor sorg i hjärtat som jag måste dela med mig av en nyhetnä riktig så illa är det inte men jag har bestämmt mig för att sluta köra motorcykel för en tid framöver. Det är av flera olika anledningar som jag grundar beslutet på bla annat är det för att jag har praktist taget vatit utan mc i ett å nu och har vant mig vid det och fyllt upp den tiden som jag annars körde motorcykel på med annat som jag inte vill sluta med.
Mest för att köra men som Limez sa kanske vi ska chilla lite uppe på fästningen och kanske spela lite minigolf, är ganska fint vid havet också.
Hur långt e det dit då? Tänker på hur många tankar jag måste lägga ut![]()
Vilken dag då? Jag vill se Pinkys hoj![]()
Ångesten är totalVi ska köra ner imorgon också, fast då kör jag MR.duDes hoj med honom bakpå och Pinky följer nog med ner och tar en glass (gixxer 1000)
![]()
Vi får se hur vädret blir bara
![]()
Ångesten är total![]()
![]()
![]()
Downminen du gör nu får jag ångest för att jag missar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det e nog inte helt omöjligt att jag kan åka med, vilken tid?
Dock har jag ett problem, jag hittar inte till KBA xD![]()
<
Vi slapp down-saker i lördags fast då var vi inte i kba elle downrkille inte var med!![]()
Idag åker vi runt fem, dvs om en halvtimme typ. Imorgon blir det runt 18:00.
E6an mot malmö, sväng av Varla/Kungsbacka, kör höger i första rondellen, rakt fram igenom 2 rondeller, vid rödljusen svänger du vänster mot kungsmässan, så kan vi möta dig där![]()
Precis, hehe![]()
Skrutt Dt! starta dåå!
![]()
De e bara skit med 2-takt, det har jag alltid sagt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |