även jag gick i den där förbannade fällan, o den banan som den här avgiften gäller för är ju värdelös, knappt nån ansatts alls att ta satts på när man skall köra högfartsbanan![]()
@ t4pp3r: Varför följer dem med dig om du är privatist? Kolla så du inte repar lacken, eller?nä, skämmt o sido
Träffade Erik häromdan förresten och han kom ihåg mig, skön kille, ska på återträffsturen nästa vecka med Kramérs![]()
ansatsen dög väl. men asfalten va ju inte den bästa....
mattias skulle upp med en annan elev så jag kunde honka. får en timmes lektion på morgonen innan oxå

Var lite skev när jag formulerade mig där. Alla säger ju att när man är privatist så kollar dom extra noga, men är det verkligen sån stor skillnad? Än ifall man skulle blitt godkänd av sin lärare. I vissa fall verkar de kugga folk nästan för skojjs skull, eller så är det kanske historierna som överdrivs endel, vad vet jag?![]()
dom är hårdare. det är gasnka logiskt. då måste du verkligen visa att du kan det. annars kan körskolan garantera att du kan det. och du kan skylla på nervositet typ.
YEEEEES. jag har namn och adress till en viss marcus glansén (även känd som mackan_89 eller racer_mackan som han nickar på mnf)

Last edited: