Samåkning för 125cc i Göteborg

även jag gick i den där förbannade fällan, o den banan som den här avgiften gäller för är ju värdelös, knappt nån ansatts alls att ta satts på när man skall köra högfartsbanan:mad:

@ t4pp3r: Varför följer dem med dig om du är privatist? Kolla så du inte repar lacken, eller?:va nä, skämmt o sido:tungan

Träffade Erik häromdan förresten och han kom ihåg mig, skön kille, ska på återträffsturen nästa vecka med Kramérs:yoparty

ansatsen dög väl. men asfalten va ju inte den bästa....

mattias skulle upp med en annan elev så jag kunde honka. får en timmes lektion på morgonen innan oxå:)

Var lite skev när jag formulerade mig där. Alla säger ju att när man är privatist så kollar dom extra noga, men är det verkligen sån stor skillnad? Än ifall man skulle blitt godkänd av sin lärare. I vissa fall verkar de kugga folk nästan för skojjs skull, eller så är det kanske historierna som överdrivs endel, vad vet jag?:tungan

dom är hårdare. det är gasnka logiskt. då måste du verkligen visa att du kan det. annars kan körskolan garantera att du kan det. och du kan skylla på nervositet typ.

YEEEEES. jag har namn och adress till en viss marcus glansén (även känd som mackan_89 eller racer_mackan som han nickar på mnf):yoparty börna gräsmatta nån dag pojkar?:)

Last edited:
YEEEEES. jag har namn och adress till en viss marcus glansén (även känd som mackan_89 eller racer_mackan som han nickar på mnf):yoparty börna gräsmatta nån dag pojkar?:)

Eyyy du snoode ju min idé! jag sa den till dig:tuttar
Fan att jag inte kmr ha kvar crosssulorna då :(

såg krillan och hirds hojar utanför kiosken vid åby travet idag. Det stog en till som jag inte hann se vad det va förnågon. börna ni på parkeringen eller?

Har äntligen fått tummen ur :arsele och fixat hojen!
(sorry gajol att jag inte ringde va helt sönder stressad)
som sagt så kuggade jag för att jag körde för sakta på den 70 vägen vid golfbanan.. och jag såg sklylten där de stod 70 men jag tänkte att man kanske borde köra i kanske 50 vid skymda utfarter o så men de tyckte inte kära anders =P + att jag missade några luckor i rondeller o så..
hur som helst så har jag nu fixat en tid nu på måndag igen så då får ni hålla tummarna för mig..

(bonus bild på gammla bettan oxå)

Bifogat

• DSC010601.JPG
    DSC010601.JPG
    69.1 KB · Visningar: 36
som sagt så kuggade jag för att jag körde för sakta på den 70 vägen vid golfbanan.. och jag såg sklylten där de stod 70 men jag tänkte att man kanske borde köra i kanske 50 vid skymda utfarter o så men de tyckte inte kära anders =P

Haha, jag var så jäkla osäker på skyltad hastighet på den vägen, så jag höll mig runt 60 och aktade mig för golfbollar för att helgradera mig:D

såg krillan och hirds hojar utanför kiosken vid åby travet idag. Det stog en till som jag inte hann se vad det va förnågon. börna ni på parkeringen eller?

nä, vi jobbade med laget (innebandyn) jag jobbade från 16.30 till 03.00 på natten:huvet tänker aldrig mer joba för d tattarlaget. han den andra jobbade ännu längre:rolleyes:

den tredje o sista var en varadero vars ägare inte vet om den är en 2- eller 4-takt, samt att han inte vet vad ett slip on är trotts att han har ett leo vince monterat på den:rolleyes:

Har äntligen fått tummen ur :arsele och fixat hojen!
(sorry gajol att jag inte ringde va helt sönder stressad)
som sagt så kuggade jag för att jag körde för sakta på den 70 vägen vid golfbanan.. och jag såg sklylten där de stod 70 men jag tänkte att man kanske borde köra i kanske 50 vid skymda utfarter o så men de tyckte inte kära anders =P + att jag missade några luckor i rondeller o så..
hur som helst så har jag nu fixat en tid nu på måndag igen så då får ni hålla tummarna för mig..

(bonus bild på gammla bettan oxå)

den vägen kommer jag också ihåg men när jag körde upp så regnade det så jag kunde köra i 50 utan att det var några problem. Men det är väldigt dåligt skyltat där

den vägen kommer jag också ihåg men när jag körde upp så regnade det så jag kunde köra i 50 utan att det var några problem. Men det är väldigt dåligt skyltat där

det brukar väl aldrig vara skyltat på såna ställen?

utanför tätbeggygt område är de alltid 70 om inget annat anges...

den tredje o sista var en varadero vars ägare inte vet om den är en 2- eller 4-takt, samt att han inte vet vad ett slip on är trotts att han har ett leo vince monterat på den:rolleyes:

Hird var ju inte så bra på det där heller :D Han trodde ju att Joels KTM var 4-takt :D :) :rolleyes:

haha

Haha, limez men det var bara för att jag fick ju inte höra på hans motor och jag tänkte inte så mycket på det;) är inte så påläst när det gäller ktm faktiskt;)

Krillan, elr skall man börja kalla dig för Röktel efter fat M smeckis elr?;) krillan se det positivt du får ju en gratis pragresa om typ2-5 år elr nått.

va harrom gjort nu rå? :confused: :näsblod hattar ytterby polisen mer :D

Vad brukar civilpoliser göra på valborg :huvet :mad:

va har du gjort nu?:D har dom hällt ut dina öl?:)

Jaa, elle cider som skulle dricka:bladder, jag gillar ju inte ens de. Gick på utanför centralen för att ta spårvagnen till näset.
Vi har asskul och skojar så kmr de jävla civilpoliserna fram och flashar sin jävla bricka:mad:

Vi vill se vad ni har i påsen, hur gamla e ni blablabla
Sedan fick vi hälla ut all dricka. Jag frågade om de skulle kontakta våra föräldrar, de sa nej men vi vill ha uppgifter.

Så efter jag lämnat uppgifter säger de jävla polisfi**orna att de kmr skicka ett brev hem med uppgifter om hur mkt jag hade och alkoholhalt, hela köret. Mina föräldrar tror att jag skulle dricka 12 cider själv, yäääss:huvet

Så fick ringa far, han var la ingen vidare glad över detta.
Mor tyckte jag var dum i huvudet som gick med en påse mitt inne i stan.
Har dock inte pratat med någon av dom öga mot öga än så får la se hur de går.

Aja blev fest i rikemanshus i näset, dock kände la man inte alltför många så stannade bara några timmar.

För övrigt var klockan 20.30 när de stannade oss så förstörde ganska mkt då jag knappt hunnit dricka.
Sedan åkte polarna på att de hade vodka, vin och cider så de ligger inte hellre på topp.

Aja nu har jag cup om 4 timmar, bara att tagga tills dess.
Blev lite långt :D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey