Samåkning för 125cc i Göteborg

Jag åker nog till Freeport, drar med mig Zarrell också :tummenupp :)

Vi hade trevligt i kväll i alla fall:tummenupp Mätt på marshmallows nu bara:D :)

Blir det nån ev. tur idag, kanske runt lyngnern? Det är ju strålande väder, eller ska ni sitta i parken o kasta marshmallows idag igen:rolleyes: :arsele

Jag drar ut nu, men ring gärna mig, Emil eller Wilhelm om ni drar ut. 0730-401198

Last edited:
Ahah ok, eftersom jag inte vet tiderna för stuntshowen på backaplan drar jag till freeport nu. Om jag inte träffar Limez där får jag väl ringa nån av er. Men jo vädret är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt gööött.

de va redigt trevligt vid freeport måste jag säga :) även fast jag körde bil så va de gött som fan! Fick några fina bilder oxå kan nog ta och slänga upp dom sen.

hur går de för dej din sneseglare? rullar hojen snart lr?
kanske lite beroende på när jag får mitt ramlager:näsblod

Samma sak som alla andra? intreserad av motorcyklar hur så och nu så va ja med Zarrell och limez på träffen så ja tänkte varför inte dela med mig lite... får ja inte vara här :P

Frågan var dåligt formulerad det var mer en "har du ett konto här?" fråga :tungan

:hej

kanske lite beroende på när jag får mitt ramlager:näsblod

Frågan var dåligt formulerad det var mer en "har du ett konto här?" fråga :tungan

:hej
haha jaha :P jo de har jag... WAAAAAY back :) så blev så jävla sugen när vi va på träffen idag vid freeport. Så jag tog och dammade av "Glömt lösenords funktionen" nej men jag ska försöka få tummen ur röven och skaffa mig en hoj nu!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT