Samåkning för 125cc i Göteborg

Oh helvete också, ser att det e mulet ute nu =[

Det stod på väder rapporten att det skulle vara regn idag, så det är väl det som kommer nu då =S

Kanske blir lite bättre senare, såg rätt ljust ut på vissa håll, och Mölndal är ju staden som alltid regnar:rolleyes: redan nu har det börjat ljusna lite här:)

VAFAAAN, ser ju ut som en j*vla j**e på ena bilden, eller som en j*vla docka från en tjeckisk dockteater:mad:: :huvet

Men om vi skulle kunna släppa alla kränkande bilder och personliga påhopp: är det någon som ska köra idag? Är ju sol ute:rolleyes:

Haha,,, Det finns ganska mkt sjuka bilder på mig ute på nätet så det är bara att köra igång detektivarbetet och leta, ett tips är ju bilddagboken :D :)

Kan inte köra idag iallafall, måste byta ljuddämpare och så idag, besiktning imorgon:huvet :D

Men sert nu att som Zarrell säger så är det fint ut mot havet men jäkligt grått innåt mot landet.

Jag drar ut nu, funderade på att ta en paus från åkandet idag men jag kollade just lite stunt filmer och blev sjukt sugen. Tänkte mest nöta parkeringar i kungsbacka så det blir mest ett tränings pass för min del istället för en cruise runda. Men om nån vill nåt eller kör i närheten så kan ni ju ringa.

För er som missat det är mitt nummer 0733450980 ;)

Dött? Ja för det e ju nästan bara jag, Krillan och Limez som varit intresserade av sammåkning denna veckan :gnissla

jo men asså jag e inte så sugen på samåkning nu när jag går i skolan och tränar också har ju inte varit något speciellt väder denna veckan heller :gnissla

Fan kan ni inte ta en dag i helgen och köra lite längre ner typ i kungsbacka eller något. Är ju långt om man ska ända upp till götet för att köra lite.

Mmmm annars kan vi bestämma redan nu om nån vill köra tex. imorgon, för på lördag ska det bli skit väder tror jag. Så imorgon eller söndag kanske kunde vara nåt.

Vi var ju i kungsbacka o körde förra veckan:tungan :rolleyes:
Men om vi ska komma ner till er så får ni komma upp till oss nån gång med:7peta:D

Jag har kört i göteborg 3 gånger den senaste veckan :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...