Krilllan
Ny medlem
Åh!
fan varför missar jag så mycket kul, vill ha mitt kort nu!
Ja, vi vet redan det

Men nått du kan göra åt det är att redan nu sätta igång o plugga teori o boka uppskrivning snabbt som fan o se till att komma igång med körningen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åh!
fan varför missar jag så mycket kul, vill ha mitt kort nu!

Bokar teorin nu på torsdag, sen bokar jag uppkörning dirr när jag klarat den, så får jag övningsköra så mkt de går innan..Finns de ingen tid i gbg får jag la ta nån annanstans, vill gärna ha lappen i maj-juni iafFår la hoppas det går vägen..
![]()
men blir det någon körning imån eller? fan vill ta hojen till skolan så jag kan dra vid 2 men har gympa i skatås direkt på morran. Någon som vet omm dom har något ombyte där man kan lägga in grejerna?

Jag kan köra en liten stund idag, måste vara hemma runt halv 6. vill ha revansch på mig själv från igår![]()
0730-401198

Det ligger ju ett gym i skatås, så ni kanske får låna ett omklädningsrum där![]()
GaJoL, som t4pp3r säger, det är ont om tider, va glad om du har lappen i Juli![]()
Annars hade jag ringt. Ni är efterlysta i Var det du???-tråden i gbg-forumet, din hoj blev tydligen tagen för en Honda HornetFår snart psykos på detta, varför tog jag inte skiten i somras bara.. Aja blir väl att boka nån annan stans då. Men fan går väl att få avbokade tider o sånt också, right?
Limez: Trodde att ni skulle köra senareAnnars hade jag ringt. Ni är efterlysta i Var det du???-tråden i gbg-forumet, din hoj blev tydligen tagen för en Honda Hornet
![]()
![]()
Btw, tro fan att du inte har något bakdäck kvar n'r du står o börnar vid rodljusen![]()
Har märkt det![]()
![]()
Ähh, börnar gör jag bara när jag åker gruppkörningar och vill visa att jag är något, eller när kameran rullar![]()
![]()
![]()
![]()

Ja, att du vill posa framför kameran har jag märkt![]()
Håll Keften, jävla Downsyndromare!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
Ska fan börja kalla dig för DownKrille nu![]()
![]()
![]()

Hahahahahhaha, din jäfel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CPemilJag ska skaffa mig en riktig motard så jag kan spara på framdäcket på rakorna![]()

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
bra limez![]()
angående tunga dissar..Ähh, det går på fmx´en också, det är bara du, DownKrille, som är för slapp på rullen![]()
![]()
Fick jag upp min gammla mt5a (1 hk) och körde 25 meter så ska la du klara det med lite mera effekt eller?![]()
![]()
Jag e imponerad![]()
Jag tror att han menar att jag var braVad menar du me d![]()
om du säger de så, cpemil (för du sa ju att även du såg lite handikappad ut på bilden)
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin