Samåkning för 125cc i Göteborg

FRÖÖÖÖLUNDA:yoparty

hörde att dom vann fan va gött:)

satan i gatan vad onykter jag är. aja ses imåm. hare.

denna veckan ut är allt jag kommer köra. sen skall jag plocka ner hojen. får väl se om vi lyckas skramla ihop nåt.

Vi hade vår sista match igår mot era 92or men hann bara spela några få sekunder innan jag blev skadad så misslyckad avslutning på serien :(

Hehe jag läste det också... Tråkigt att jag inte såg han idag när jag fiskörde i sävedalen med en polare som precis trimmat moppen xD

Hur många e vi egentligen som kör och har körkort ifall vi ska ha träff under lovet?

Hur många e vi egentligen som kör och har körkort ifall vi ska ha träff under lovet?
Hmm undrar jag med. Jag menar jag har ju kört olovligt med min i två år nu. Näh jag bara skoja, men vi får ta en stor sammåkning nu på lovet, vandalisera gatorna, köra ifrån polisen och riva upp lite gräsmattor. :D

Men jag vet inte nu i veckan, ska lämna in hojen imorgon så blir den förhoppningsvis fixad under tisdagen. Borde få tillbaka den innan lovet om det nu inte är nya delar som behövs och måste beställas. Tror dock inte det är så allvarligt så på lovet skall jag köra konstant :D

1. Stok3n, Framtidsgymnasiet EL.
2. GaJoL, Fässbergsgymnasiet EL.
3. tappermannen, Polhemsgymnasiet teknig industriell design.
4. Zarrell, Aranäsgymnasiet IB
5. Krillan_18, Cybergymnasiet
6. __Joel__ AsperoIdrottsgymnasie. Samhäll Ekonomi (Ska välja till Diplomerad ekonom också)

Vi e la mer från Göteborg la?

KRILLAN: vem är mackan89? :confused: har jag missat nått?

det kommer vara åt helvete för kallt för att åka nästa vecka :(

Last edited:
KRILLAN: vem är mackan89? :confused: har jag missat nått?

det kommer vara åt helvete för kallt för att åka nästa vecka :(

mackan89 är t4pp3rs bästa kompis:D:rolleyes: han har lagt upp lite bilder på sin puch dakota(eller nån liknande veteran-moppe) på gbg-forumet och äger en "2 hjuling" som han håller hemlig för alla:hihi:tungan (kanske är puchen som är "2 hjuling")

Som jag sa innan och som även Stork3n sa, det kommer inte vara något vidare roligt väder nästa vecka:(
Men helgen efter påsk kanske det kan bli lite åka?:)

Jag åker endast in till stan för att träffas om vi e iaf 4 st, annars tror jag att jag bangar asså

Känns ovärt annars:gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...