Samåkning för 125cc i Göteborg

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Göteborg (Mölndal)
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
e de nån som är med upp till västerås när det är bikemeet lr va de nu heter där??
asså åka från göteborg?
 

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(
e de nån som är med upp till västerås när det är bikemeet lr va de nu heter där??
asså åka från göteborg?

vilket datum är det? jag skulle kunna vara med om det är ett bra event och om lite mer folk åker och datumet passar, ska sommarjobba lite i sommar...
 

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Göteborg (Mölndal)
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
vilket datum är det? jag skulle kunna vara med om det är ett bra event och om lite mer folk åker och datumet passar, ska sommarjobba lite i sommar...

jag kan ta reda på all info tills ikväll..men jag tror att de ligger på en helg så de ska nog inte vara några problem för jobbet..

men hitils har jag fått med mig min enda kompis med 125:a iaf =P

så nu e vi 3 som kanske åker :)
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
men linus ni snackar väll om förra året?


jag skrev förrförra iaf.


eh, hmm:va Jag kommer bara ihåg att det var slask ute sista helgen i mars, sedan var resten av månaden fin, eller har jag blandat ihop mars med april nu:va :huvet :huvet
Så kanske det var, kommer nämerligen ihåg att jag tog min första körlektion runt den tiden (mars/april) och min lärare för den dagen (mattias glemfors som du säkert känner till) sa att den dagen var den första kalla dagen han hade kört på det året, men jag tyckte att det var ett alldeles underbart väder att köra i.

Jaja, alla har ju sina brister och minnet är min brist:D :tungan
Vet iaf att jag övningskörde första gången me den tunga hojen i mars och då var det strålande väder (dock den enda strålande dagen, då)=P

Jaja, MEN i år får man väl hoppas på en hygglig och solig vår-månad i mars:yoparty


jag är inte heller helt hundra men det känns som de va mer än 2 veckor jag traskade i snö till knäna, eldade brasa för fullt å kunde knappt gå utanför dörren i våran jävla fittsommarstuga vi bor i.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jag e ev. på en tripp till Västerås, dock så måste jag jobba försöka jobba ihop pengar först!
hade ni tänkt o tälta eller hade ni tänkt att ta in på nått billigt varndrarhem eller ett svindyrt flashigt fyrstjärnit hotell?:tungan (det sista var skrivet med aningen sarkasm);)
 

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Göteborg (Mölndal)
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
trippen till västerås sker i den 6:e juni... eller de e då bike weekend börjar..
så om ni vill va där en dag innan eller åka dit samma dag som de börjar, får vi bestämma.. boende tror jag de flesta vill ta in på vandrarhem eller liknande.. eller va vet jag =P jag kanske borde starta en ny tråd om detta.. men ni kan väl skriva lite om hur ni vill ha de så kan var o en säga sin åsikt.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
haha de e vi alla =P

men de e ju inte sååå tidigt =P nästan 5 månader kvar..

ot: vart i mölndal bor du?

Ja men man måste ju hinna jobba ihop lite stålar:tungan

Jag bor ganska nära Mölndals bro. På den södra sidan om papyrus (eller vad det numera heter:rolleyes: ), det vill säga på samma sida om motorvägen som polis och brandstationen ligger. Jaja, jag är iaf vid mölndals bro på 2 min med hojen.
 

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Göteborg (Mölndal)
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
Ja men man måste ju hinna jobba ihop lite stålar:tungan

Jag bor ganska nära Mölndals bro. På den södra sidan om papyrus (eller vad det numera heter:rolleyes: ), det vill säga på samma sida om motorvägen som polis och brandstationen ligger. Jaja, jag är iaf vid mölndals bro på 2 min med hojen.

men än så länge ska de ligga på den 6:e juni.. men de kan ändras nån vecka hit eller dit...

ok jag bor i lackarebäck =P så vi bor på samma sida
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
men än så länge ska de ligga på den 6:e juni.. men de kan ändras nån vecka hit eller dit...

ok jag bor i lackarebäck =P så vi bor på samma sida

mycket OT nu, ber om ursäkt för det, men ni andra fuckon överröste ju denna tråden me OT i sommras så det tar ju att varann:D

Bara dem inte lägger det en vecka tidigare, tar studenten den 4e, tror jag det är:va Det vill säga att man har en massa skolarbeten o skit kvar fortfarande en vecka innan!
Ok, har du gått på kvarnbyskolan, eller? Den hemska j*vla anstallten!:mad: :D
 

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Göteborg (Mölndal)
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
mycket OT nu, ber om ursäkt för det, men ni andra fuckon överröste ju denna tråden me OT i sommras så det tar ju att varann:D

Bara dem inte lägger det en vecka tidigare, tar studenten den 4e, tror jag det är:va Det vill säga att man har en massa skolarbeten o skit kvar fortfarande en vecka innan!
Ok, har du gått på kvarnbyskolan, eller? Den hemska j*vla anstallten!:mad: :D


Nej jag tror inte dom lägger den en vecka innan då den tidigare år legat den 16 - 19 osv...

sorry för ot =P
ja sorgligt nog så har jag gått på anstalten... med fångvakterna Lena Ingvarson och den hemska ingalill...
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Nej jag tror inte dom lägger den en vecka innan då den tidigare år legat den 16 - 19 osv...

sorry för ot =P
ja sorgligt nog så har jag gått på anstalten... med fångvakterna Lena Ingvarson och den hemska ingalill...

Lena Ingvarsson har jag ingen aning om, är hon ny eller:va Jag slutade där 2005.
Men Ingalill e ju outlaw:yoparty :yoparty Och för att inte tala om en viss Anders Breife som gjorde pannkakor på bröstmjölk. (Ja, sådan mjölk som bebisar suger ur mammans bröst:D :rofl )
Inte många som haft en fysiklärare som gjort pannkakor på bröstmjölk, inte:hihi

Sorry OT!:Bugar
 

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(

OT e la endå lite tillåtet i den här tråden :) det e ju bara kul att tråden hålls i liv på nått sätt.

Angående västerås kanske det e lite tidigt att bestämma det nu... tycker vi väntar någon/några månader med att spika grejer, känns lite tidigt nu...
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Hmm runt 6e Juni? Jag kanske också hänger på då =]. Även om jag inte har nån aning om när jag tar studenten, eller när jag ska jobba i sommar, eller om jag kommer ha nåt viktigare uppbokat då. Så jo det kanske e lite tidigt att bestämma nu.



Och för att inte tala om en viss Anders Breife som gjorde pannkakor på bröstmjölk. (Ja, sådan mjölk som bebisar suger ur mammans bröst:D :rofl )
Inte många som haft en fysiklärare som gjort pannkakor på bröstmjölk, inte:hihi

Mmmmmm låter ju jäääätte gott:tuttar :fyllisar ....
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Men vi får ju inte heller skjuta på det för mycket. Dock tycker jag att denna resan känns lite långsökt för min egen del. Men det hade varit jävligt nice att genomgöra den om vi fler ett par stycken:tuttar
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Jag kan nog vara på resan... Fast först kanske man ska träffa några av er så ni inte e några jävla idioter:rolleyes: :rolleyes:
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Jag kan nog vara på resan... Fast först kanske man ska träffa några av er så ni inte e några jävla idioter:rolleyes: :rolleyes:

Precis, så man vet vad man har att göra med, för fan vad jag ska slå er om ni är idioter:ajjabajja :smasha


Näh men det blir nog inga problem, även om det skulle bli första gången vi träffas:tummenupp .........:näsblod ...............:D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top