Samåkning för 125cc i Göteborg

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Hehe jo, jag blev faktiskt förvånad. Annars var jag ändå ute och körde förut, böjde tillbaka skylten, drog några varv silver tejp under, surrade fast den hängande vänster blinkersen och böjde tillbaka styret :D
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
ska lilla nisse vara rolig lr är det sant?:D

är de sant har du gjort årets:rofl

Det är tyvärr, för er, inte sant. Det hela började i fredags tror jag det var, och jag hade inget att göra, då skrev jag här i tråden, att min lapp hade "rökt". Det var från början tänk att det skulle vara så att polisen hade knyckt den från mig, men sedan så kunde man ju göra det lite ironiskt att jag istället hade tappat den ur min ficka, som jag sa till Nils/Stork3n på msn (alltså att den hade trillat ur fickan):arsele
Tråkigt skämmt, jag vet:tungan

Jag har inte ens tagit första turen för i år, än. Cykken' e avställd fortfarande.:brinnerup
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
He he tänkte det var lite osannolikt att bli stoppad och få körkortet taget på första turen, och ännu mer osannolikt och korkat att lyckas tappa det ur fickan:D
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Det är tyvärr, för er, inte sant. Det hela började i fredags tror jag det var, och jag hade inget att göra, då skrev jag här i tråden, att min lapp hade "rökt". Det var från början tänk att det skulle vara så att polisen hade knyckt den från mig, men sedan så kunde man ju göra det lite ironiskt att jag istället hade tappat den ur min ficka, som jag sa till Nils/Stork3n på msn (alltså att den hade trillat ur fickan):arsele
Tråkigt skämmt, jag vet:tungan

Jag har inte ens tagit första turen för i år, än. Cykken' e avställd fortfarande.:brinnerup



hoppas du fick en roligare fredagkväll iaf:tummenupp
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Jodå;)

Jaja, nu är det bara 4 veckor kvar till mars och då börjar ju dem första 10-gradarna dyka upp, så då blir det ut o åka:yoparty
Mars förra året var väldigt fint och det skulle ju vara typiskt om det inte blir så även i år:huvet :D



mars förförra året va inte najs så de vet man aldrig;)


men varför inte bara ställa på hojen och ut å börna? är inga problem å köra hoj när de e 5 grader.....
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
mars förförra året va inte najs så de vet man aldrig;)


men varför inte bara ställa på hojen och ut å börna? är inga problem å köra hoj när de e 5 grader.....
Joho 'o du, det vill jag minnas att det var. Övningskörde då första gången med hojen och det var kanonväder. Var dock en dag där det kom snöblandat reng:va Annars va det fint.

Köra i 5 grader är ju iof inga proeblem, gick det i november så skall det väl gå nu med:tungan
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Joho 'o du, det vill jag minnas att det var. Övningskörde då första gången med hojen och det var kanonväder. Var dock en dag där det kom snöblandat reng:va Annars va det fint.

Köra i 5 grader är ju iof inga proeblem, gick det i november så skall det väl gå nu med:tungan



eh nej. jag flyttade 18 mars för 2 år sen. då va de snö till knäna ett bra tag när jag skulle gå till bussen.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
eh nej. jag flyttade 18 mars för 2 år sen. då va de snö till knäna ett bra tag när jag skulle gå till bussen.

eh, hmm:va Jag kommer bara ihåg att det var slask ute sista helgen i mars, sedan var resten av månaden fin, eller har jag blandat ihop mars med april nu:va :huvet :huvet
Så kanske det var, kommer nämerligen ihåg att jag tog min första körlektion runt den tiden (mars/april) och min lärare för den dagen (mattias glemfors som du säkert känner till) sa att den dagen var den första kalla dagen han hade kört på det året, men jag tyckte att det var ett alldeles underbart väder att köra i.

Jaja, alla har ju sina brister och minnet är min brist:D :tungan
Vet iaf att jag övningskörde första gången me den tunga hojen i mars och då var det strålande väder (dock den enda strålande dagen, då)=P

Jaja, MEN i år får man väl hoppas på en hygglig och solig vår-månad i mars:yoparty
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top