Samåkning Bollnäs-trakten??

fan så usel vi är att samåka i den här byn.. haha.. blev en sväng efter annefors väg för mig å två till idag.. men är de bra väder nån kväll i veckan så åker jag gärna! nån som har nått förslag på tid och plats?

fan så usel vi är att samåka i den här byn.. haha.. blev en sväng efter annefors väg för mig å två till idag.. men är de bra väder nån kväll i veckan så åker jag gärna! nån som har nått förslag på tid och plats?

usel är bara förnamnet...

ja de är de fan.. är du sugen¨att åka nån kväll?? jag krigh lill-kubikarn å kronis å säkert nån till blir de iaf.. vore ju kul om nå fler hakade på också!

Jag är på åkning om det passar :) Skriv bara tid och plats så ska jag försöka vara där!

japp jonas jag har ditt nr. ska vi säga statoil kl 18:00 ´på onsdag.. de tycker ja låter bra iaf..

oki.. men vi kan väl höras nått imorgon då.. vi blir väl här omkring å åker vi..

Ni verka vara ett trevligt gäng utanför statoil men det märktes rätt fort att ni åkt mer än mig :P
Kändes inte riktigt bra för mig, syntes säkert på körningen också men om ni ska ut å ta det lite lugnare nångång (knappast troligt antar jag:P) så hänger jag gärna med.

Ni verka vara ett trevligt gäng utanför statoil men det märktes rätt fort att ni åkt mer än mig :P
Kändes inte riktigt bra för mig, syntes säkert på körningen också men om ni ska ut å ta det lite lugnare nångång (knappast troligt antar jag:P) så hänger jag gärna med.

Alla är vi barn i början :tungan

Japp då har man blivit medlem.. Tycker de verka vara lite åkande eller så är det jag som missat allt.. Men åker gärna med nästa gång :P

Vore najs om dom kunde asfaltera om eriksnäsbovägen.
Nån vägverkare här som kan lobba lite för det till nästa säsong? :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti