Samåkning Bollnäs-trakten??

japp klart vi åker på fredag =) fler som e sugen???

Jonas blir du uppe där över helgen med lr?? tänkte kanske fara upp i helgen annars ja !

Vilken tid och plats blir det imorgon då?

EDIT: Ska vi säga utanför statoil gärdet då vid 14.00 kanske?

Om ni inte kan då så säg till så tar vi det senare/tidigare.

Last edited:
Blev en trevlig trip :) Ner till ockelbo sen E4an tillbaka.
Tack för en trevlig dag iaf :)

sjobussen du åkte möjligtvis inte vägen mellan kilafors-bollnäs över hällbo strax före 21?

Tack själv =) de var en trevlig trip =) vi ses väl mer antar ja :tummenupp

ska kanske ut och åka i morgon?

Blev en trevlig trip :) Ner till ockelbo sen E4an tillbaka.
Tack för en trevlig dag iaf :)

sjobussen du åkte möjligtvis inte vägen mellan kilafors-bollnäs över hällbo strax före 21?

nej de var nog inte jag.. de va ett tag sen man åkte den vägen nu.. imorgon sticker jag och några till upp till föne å leker lite. vi ska väl försöka komma iväg vid 9 tiden tror ja. så ärde nån som är sugen så kan ni vill komma upp å leka lite.

Okej, blir inget för mig imorgon tror jag... Börjar känna mig sjuk :S
Ont i halsen och hostar...

härligt =) fan Jonas tänker på dina knäskrap =) får fan ta och fixa till mina egna puckar snart med =)

Tack för en trevlig trip Jonas! de där gjorde vi bra =) Nianforsvägen var ju skön iaf, synd bara att man skulle få solen rakt i nyllet extra störande!! men de var kul som fan att bus åka lite idag med kul med lite fart ;) Stackars bilister säger ja bara ;)

Tack för en trevlig trip Jonas! de där gjorde vi bra =) Nianforsvägen var ju skön iaf, synd bara att man skulle få solen rakt i nyllet extra störande!! men de var kul som fan att bus åka lite idag med kul med lite fart ;) Stackars bilister säger ja bara ;)

ja det var helt ok idag synd p regnet i slutet,, blev inge annefors för mig soppalampan började lysa på granberg så jag fick vända..:mad:

ja det var helt ok idag synd p regnet i slutet,, blev inge annefors för mig soppalampan började lysa på granberg så jag fick vända..:mad:

okej tråkigt!! ja jävla väder!! Nä ja fick så ont i axlarna och nacken satt väl och spännde mig nr de regna vart ju lite kallt :mad: men men de vart ju några mil iaf se hur nästa helg blir:tummenupp

Evil__Knievel när vi var ute och åkte så berättade du om en försäljare i Ljusdal eller nått?
Jag skulle ha haft ett nytt oljefilter...
Vad var det försäljaren hette?

Evil__Knievel när vi var ute och åkte så berättade du om en försäljare i Ljusdal eller nått?
Jag skulle ha haft ett nytt oljefilter...
Vad var det försäljaren hette?

www.bikestyle-racing.se <-- eller något liknade finns i Sandviken =)

men olja och filter köper du av Lulle's i edsbyn köp 4L olja å du får filtret på köpet =) ca 4 500 spänn :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT