Samåkning Bollnäs-trakten??

sjobussen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Ort
bollnäs
Hoj
suzuki gsxr1000/ honda xr650r superretard
fan att ni inte va på gotland grabbar satan så roligt vi hade!!!! men nu är man hemma igen tyvärr.. på söndag ska jag ut å åka motard så är de nån som mer som åker motard så kan ni väl skrika till.. tjoooo!!!
 

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX1000R K2
Jag tänkte ta en sväng till uppsala eller stockholm imorrn vid 12-12,30 tiden någon som är sugen att hänga med?? tänkte svänga in på lelles mc och biltema.
 

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX1000R K2
det där gick ju bra!! blev miniblinkers runt om och ett par nya apinestars handskar.. inga poliser så vitt jag hann se:tungan..
 

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
härligt för dig!! bara att monterna i veckan då!!! har ett slipon på G jag med ett viper någon som har erfarenhet av ett sådant??
 

sjobussen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Ort
bollnäs
Hoj
suzuki gsxr1000/ honda xr650r superretard
japp låter garanterat roligare än orginal! plocka på orginal system på min här om dagen.. satan så lite den låter. nästan så man mår dåligt.. hehe..
 

Whoopass

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Stockholm/Bollnäs
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
det där gick ju bra!! blev miniblinkers runt om och ett par nya apinestars handskar.. inga poliser så vitt jag hann se:tungan..

Vad jag hörde så gick det ett larm på polis radion den dagen, de gällde ett långsamtgående fordon på E4. Så polisen skickade ut lapplisorna dock så kom föraren undan!( fordonet beskrivs vara en mc av märke suzuki 1000 original lackad blå vit ) lapplisorna hävdar att dom gjorde ett försök att stoppa fordonet men efter som att de fordonet hade riktning mot Bollnäs så fick dom avbryta jakten!!! DOM TYCKTE SYND OM BONJÄVEN!!!! som ändå hade gjort ett försök att åka enda till STHOLM för att köra med dom stora grabbarna..................................:arsele
 

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX1000R K2
Vad jag hörde så gick det ett larm på polis radion den dagen, de gällde ett långsamtgående fordon på E4. Så polisen skickade ut lapplisorna dock så kom föraren undan!( fordonet beskrivs vara en mc av märke suzuki 1000 original lackad blå vit ) lapplisorna hävdar att dom gjorde ett försök att stoppa fordonet men efter som att de fordonet hade riktning mot Bollnäs så fick dom avbryta jakten!!! DOM TYCKTE SYND OM BONJÄVEN!!!! som ändå hade gjort ett försök att åka enda till STHOLM för att köra med dom stora grabbarna..................................:arsele

I love you man :pannkyss
 

R&B

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
GSX 750F -90
Ser lite mulet ut men kanske går att ta en kortare runda?
Anneforsvägen eller Växbovägen, 16 tiden vid statoil gärdet?
 
Nyheter
Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

Top