Samåkning Bollnäs-trakten??

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
tja redan åkt idag too late.. =) men dee blir nog åka imorgon med =) ska bara kolla med de andra när de blir dags så skriver ja ut en tid och plats!! var lite kallt ändå att åka idag men de blev 20 mil iaf =)
 

R&B

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
GSX 750F -90
tja redan åkt idag too late.. =) men dee blir nog åka imorgon med =) ska bara kolla med de andra när de blir dags så skriver ja ut en tid och plats!! var lite kallt ändå att åka idag men de blev 20 mil iaf =)

Okej, Ja gör det :) Kanske ska köra med en extra tröja då? Lite kallare idag tror jag?
 

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
tjena haha nä de var visst varmare idag än igår men tyvärr tog bakfyllan över jävla idiot man är att dricka när man ska ut och köra dagen efter hmm jaja kanske sugen på en sväng i veckan???
 

R&B

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
GSX 750F -90
tjena haha nä de var visst varmare idag än igår men tyvärr tog bakfyllan över jävla idiot man är att dricka när man ska ut och köra dagen efter hmm jaja kanske sugen på en sväng i veckan???

Haha! Så mysigt med bakfylla... Jo det vore inte fel :) Beror lite på vädret då har för mig att det kanske skulle bli lite sämre igen, hoppas man slipper regn bara...
 

sjobussen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Ort
bollnäs
Hoj
suzuki gsxr1000/ honda xr650r superretard
jag såg en röd bandit å en svart hoj typ liknande stå å tanka i kilafors ikväll (måndag) vid 20.30 tiden kan de vart du R&B tro??
 

R&B

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
GSX 750F -90
jag såg en röd bandit å en svart hoj typ liknande stå å tanka i kilafors ikväll (måndag) vid 20.30 tiden kan de vart du R&B tro??

Stämmer bra det, polaren på den svarta hojen är inte medlem här men han kör en Honda NSR125.

Åkte du förbi där eller bor du i trakten?
 

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
har inte hunit kört någe i veckan än =( (skruvat ihop bilen) men de kan tänkas att bli en sväng i morgon vädret blir bara bättre å bättre =) i helgen blir de åka av iaf =) är några som ska åka kanske till Falun
 

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX1000R K2
har inte hunit kört någe i veckan än =( (skruvat ihop bilen) men de kan tänkas att bli en sväng i morgon vädret blir bara bättre å bättre =) i helgen blir de åka av iaf =) är några som ska åka kanske till Falun

vad händer i falun då?? får väl dra igång onsdagskörningarna igen! jag skulle hängt på imorrn men kan inte tyvär!
 

sjobussen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Ort
bollnäs
Hoj
suzuki gsxr1000/ honda xr650r superretard
Stämmer bra det, polaren på den svarta hojen är inte medlem här men han kör en Honda NSR125.

Åkte du förbi där eller bor du i trakten?

jag åkte förbi där dock med bil. men jag bor en bit utanför kilafors.

på lördag skulle ja vara sugen att åka om ja inte jobbar.. händer de nått kul i falun??? falu vägen är väl under ombyggnad den..
 

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
tjena nyss kommit hem från ume är int så sugen på tur ikväll. Nä de är väl inget speciellt i Falun förutom fina flickor och billig öl =) fundera på åka dit ta ett hotell och dricka en öl och bara ha de fint!! vägen är underbyggnad men vi åker över Rättvik jäkla skön väg

jag åkte förbi där dock med bil. men jag bor en bit utanför kilafors.

på lördag skulle ja vara sugen att åka om ja inte jobbar.. händer de nått kul i falun??? falu vägen är väl under ombyggnad den..

åkte du idag vid 18 tiden tyckte jag mötte dig inne i bollnäs när jag kom med tradarn...
 
Last edited:

sjobussen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Ort
bollnäs
Hoj
suzuki gsxr1000/ honda xr650r superretard
tjena nyss kommit hem från ume är int så sugen på tur ikväll. Nä de är väl inget speciellt i Falun förutom fina flickor och billig öl =) fundera på åka dit ta ett hotell och dricka en öl och bara ha de fint!! vägen är underbyggnad men vi åker över Rättvik jäkla skön väg



åkte du idag vid 18 tiden tyckte jag mötte dig inne i bollnäs när jag kom med tradarn...

de är väl möjligt men på motarden isf för sukkan stog hemma i garaget för lite service.. de blir inge åkt för mig på lördag för jag jobbar till kl21.... surt men men..
 

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
oki hmm de var en sukka iaf men de finns väl fler blå vita kanske =) nu ska ma nut i fin vädret och åka
 

R&B

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
GSX 750F -90
En 4-timmars rutt med utgångspunkt Bollnäs. Var åker man då?

Jag skulle helt klart ha åkt Anneforsvägen nu tar det ju inte 4 timmar så du får återvända till Bollnäs och kanske ta en sväng ut på Växbovägen, finns även nått som kallas för Kalvstigen men har inte åkt där själv så det kan jag inte säga nått om hur det är.
 

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX-R 1000 K6
pja vi åkte Bollnäs växbo sen vidare mot flästa arbrå gammla vägen till vallsta och baksidan upp till Järvsö =) inte så långt men lagomt mycket trevligt =)

Sorry Jonas att jag/vi ringde dig ska INTE upprepas =) hoppas du följer med nästa gång=)

själv åker jag hoj till Härnösand i morgon för den som bryr sig ;)
någon fler??

annars skulle Färila/ljusdal bona åka imorgon =)

Kalvstigen är ingen HIT att åka hoj efter jävligt knölig men nianfors vägen ska vara bra nu säger dom som vet =) annars ska ockelbo vara bra med nu 272 alltså =)
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
Skit i kalvstigen. Om ni inte kör offroad (som mig då). Man hoppas dom lägger ny beläggning snart.

Däremot är som sagt nya nianforsvägen riktigt trevlig. Dom la ny asfalt mellan nianfors och ca en mil frammåt på den mest kurviga delen, så den är riktigt toppen... Men PASSA ER FÖR FAN för övriga delar. Vet minst ett ställe med en heffa-grop i skymd kurva ca 1km före nässjö. Men sedan efter Nässjö och fram till njutånger är det riktigt najs.

Anneforsvägen måste provas, har aldrig kört den.

Sedan finns ju en väg mellan korskrogen och los som jag också skall prova nån gång.

Men den där vägen du surrade om Evil, den mot dalarna och leksand. Är det väg 50 du menar då?
 

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Bollnäs
Hoj
GSX1000R K2
Sorry Jonas att jag/vi ringde dig ska INTE upprepas =) hoppas du följer med nästa gång=)

he he ingen fara:tummenupp självklart blir det fler gånger,, ska ju upp till midlanda på onsdag kväll körning på torsdag och fredag.. så det blir ingen onsdagskörning nu till veckan iallafall.
 

R&B

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
GSX 750F -90
Nu på fredag är det ju nationaldagen å allt så man kanske skulle passa på å köra en repa? Nån mer som är intresserad?
 
Nyheter
Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

Top