Samåka '07: KFV - Gänget

Status
Ej öppen för fler svar.
Eniac det var ju synd, men kör inte du kvällskift nästa vecka. osiss :(.

Skall på möte imorn :smasha . Men onsdag är jag på och en till som kör motard ju fler desto roligare vi Snakkes :tummenupp

Nu ligger denna tråd i vårat alldeles egna forum här på Sporthoj:)

Finns en direktlänk från startsidan nu i början,vi hittar oss oxå under MC-grupper i Sverige.
Ändrade namn från KFV - Forumet till KFV - Gänget,kändes lite coolare:cool:
Hoppas det funkar för alla,annars får ni skälla på mig...

Har dessutom börjat lägga upp en kontaktlista oxå!
Skriv gärna upp er där,bra att kunna nå varann i sommar utan att sitta vid datorn hela tiden,sen med tanke på säkerheten såklart:tummenupp

Last edited:
hur många hänger på imorgon?? och vart bär det iväg, returmatch på nyköping??

Hade lite planer på att vi skulle åka till Svartå imorgon ju,men känns lite i längsta laget va:va
Får nog skjuta på det tills nästa vecka kanske...
Nån som kollat vädret för imorgon?

själv ska jag till örebro med en kompis å titta på en bil åt honom så jag hänger tyvärr inte med.

Tjena, jag är på imörre, hehe näh just det 4 åkte förra Onsdagen. 2 kom fram och 2 gick upp i rök vid Nyköping cirkulationsplatsen och de flydde fältet i ovädret.
Kanon med kontaktlista, kommer bli en lång och härlig Hojsommar i år vill jag mena :).

ATH:tummenupp Vad tror ni,sätter vi ett nytt hojrekord innan midsommar,två kvällar på oss?:D

Min järnhäst är fortfarande inte kry, har skruvat lite men inte haft någon längre tid att meka.. Så jag blir frånvarande ett tag till. Men hoppas ni får bra väder i morgon!

Har ni lust att ta 'genvägen' över Malmköping så står jag där o väntar på er. Förresten behöver Hedsköld skjuts så om nån har lust med en pallponke på 0,1 ton så blir han glad :tummenupp

Vet inte! Kanske ta Nyköping ändå,grabbarna kom väl inte så långt förra veckan...:rofl

Jodå, vi med riktiga hojar kom både dit o hem :yoparty

Last edited:
Har ni lust att ta 'genvägen' över Malmköping så står jag där o väntar på er. Förresten behöver Hedsköld skjuts så om nån har lust med en pallponke på 0,1 ton så blir han glad :tummenupp

Jodå, vi med riktiga hojar kom både dit o hem :yoparty

Inga problem,klart vi gör:tummenupp Bör väl vara där runt 18:00,träffas på macken där oxå eller?

Fyll gärna i våran Kontaktlista!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...