Samåka '07: KFV - Gänget

Status
Ej öppen för fler svar.
Eniac det var ju synd, men kör inte du kvällskift nästa vecka. osiss :(.

Skall på möte imorn :smasha . Men onsdag är jag på och en till som kör motard ju fler desto roligare vi Snakkes :tummenupp

Nu ligger denna tråd i vårat alldeles egna forum här på Sporthoj:)

Finns en direktlänk från startsidan nu i början,vi hittar oss oxå under MC-grupper i Sverige.
Ändrade namn från KFV - Forumet till KFV - Gänget,kändes lite coolare:cool:
Hoppas det funkar för alla,annars får ni skälla på mig...

Har dessutom börjat lägga upp en kontaktlista oxå!
Skriv gärna upp er där,bra att kunna nå varann i sommar utan att sitta vid datorn hela tiden,sen med tanke på säkerheten såklart:tummenupp

Last edited:
hur många hänger på imorgon?? och vart bär det iväg, returmatch på nyköping??

Hade lite planer på att vi skulle åka till Svartå imorgon ju,men känns lite i längsta laget va:va
Får nog skjuta på det tills nästa vecka kanske...
Nån som kollat vädret för imorgon?

själv ska jag till örebro med en kompis å titta på en bil åt honom så jag hänger tyvärr inte med.

Tjena, jag är på imörre, hehe näh just det 4 åkte förra Onsdagen. 2 kom fram och 2 gick upp i rök vid Nyköping cirkulationsplatsen och de flydde fältet i ovädret.
Kanon med kontaktlista, kommer bli en lång och härlig Hojsommar i år vill jag mena :).

ATH:tummenupp Vad tror ni,sätter vi ett nytt hojrekord innan midsommar,två kvällar på oss?:D

Min järnhäst är fortfarande inte kry, har skruvat lite men inte haft någon längre tid att meka.. Så jag blir frånvarande ett tag till. Men hoppas ni får bra väder i morgon!

Har ni lust att ta 'genvägen' över Malmköping så står jag där o väntar på er. Förresten behöver Hedsköld skjuts så om nån har lust med en pallponke på 0,1 ton så blir han glad :tummenupp

Vet inte! Kanske ta Nyköping ändå,grabbarna kom väl inte så långt förra veckan...:rofl

Jodå, vi med riktiga hojar kom både dit o hem :yoparty

Last edited:
Har ni lust att ta 'genvägen' över Malmköping så står jag där o väntar på er. Förresten behöver Hedsköld skjuts så om nån har lust med en pallponke på 0,1 ton så blir han glad :tummenupp

Jodå, vi med riktiga hojar kom både dit o hem :yoparty

Inga problem,klart vi gör:tummenupp Bör väl vara där runt 18:00,träffas på macken där oxå eller?

Fyll gärna i våran Kontaktlista!

Status
Ej öppen för fler svar.
Back