Sala Racing Park

Okey..
Du gillar lerbanan bättre än ren asfalt som håller i trots regn :D

Ser ut att bli uppehåll hos oss enl klart just nu :Bugar

Tommy

Nej, jag gillar inte lerbanan, upptäckte jag idag igen.... Jag och Thomas kommer till er i morgon :tummenupp lika bra att passa på nu när familjen är borta över helgen =)
 
När kan man köra grusdel hos er? har ni planer på att bygga en och köra smtävling?
 
Tack för i dag, grymt trevlig bana:tummenupp

Ja det var skitkul idag.

Vilket fäste i asvalten :yoparty

Bra kört med nya racern Martin. :tummenupp

Tommy sa att det blir körning på Onsdag eller Torsdag.
Han återkommer med dag i den här tråden.
 
Det blir körning på torsdag! 15-19 (eller mörkt om inga kommer å kör hyrkart vilket inte är så vanligt en torsdag)

Tommy
 
Det blir säkert massa folk, helgen innan tävling. :) Jag, Ola och Kjell kommer iaf.
 
I morgon har vi öppet för träning från 15 tills det blir mörkt.
Vi kör både reggat och oreggat som vi delar in i grupper.
(vi har ingen mer träning resten av veckan!)

Tommy
 
Är det träning på Söndag om vädret håller i sig??
 
I morgon har vi öppet för träning från 15 tills det blir mörkt.
Vi kör både reggat och oreggat som vi delar in i grupper.
(vi har ingen mer träning resten av veckan!)

Tommy
TJA TOMMY jag å nicke, ola, mm tänkte komma till er nästa söndag ..MEN VA DÅ är tiderna från 15.00 : va isåfall glömmer vi det :confused:MVHARRY
 
Skoj som vanligt, snygg körning av alla inblandade - och roligast av allt var att tepåsens (T-Bag) dö'kött vågade sig ut på egen hand på cheygixxern. :yoparty

Trist att säsongen är på väg mot sitt slut, men jag tänker ignorera't och åka mer på SRP så länge det är väder för't.
 
Kul med så många som kom idag!
Jag rörde ihop tiden i morse då jag skulle va fiffig å skriva ett snabbt inlägg innan jag åkte för att öppna i morse (har varit lååånga dagar sista tiden..)

Härligt att höra folk som tänker kämpa på i höst iaf och vi stänger inte bara för att det blir höst lr vinter!

Ses :yoparty
 
Tyckte det lirade kanon idag, stort tack till alla för att rookiesarna fick lite eget första pass. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top