Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bange skrev:Nån som har installerat en varvräknare på en 640....går det förresten?
bange skrev:Nån som har installerat en varvräknare på en 640....går det förresten?
He..klart man koncentrterar sig på vägen, men anledningen till att jag vill ha en är för man ofta har långa transportsträckor på motorväg och jag vill inte ligga på smärtsamma varvtal nån längre tid! Annars skiter man ju i varvräknare..då känner man ju när det är dags-MLM- skrev:Benge: Ähhh koncenterar dig på vägen istället..
bange skrev:/.../jag vill inte ligga på smärtsamma varvtal nån längre tid! /.../
Man tar sista växeln helt enkeltbange skrev:He..klart man koncentrterar sig på vägen, men anledningen till att jag vill ha en är för man ofta har långa transportsträckor på motorväg och jag vill inte ligga på smärtsamma varvtal nån längre tid! Annars skiter man ju i varvräknare..då känner man ju när det är dags![]()
Hehe jo ;D Köp en sån där fjärr-elstart istället, då blir vi impade istället ;Dbange skrev:Fan va alla här är anti......får nog skita i o installera en sån där annars lär man ju bli hyffsad mobbad om man skulle träffa på nån av er ute på stan![]()
bange skrev:Fan va alla här är anti......får nog skita i o installera en sån där annars lär man ju bli hyffsad mobbad om man skulle träffa på nån av er ute på stan![]()
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |