Saknade Medlemmar!

Alatalo och notrightrider.

Sen såklart en hel del (inte allt) av det gamla SH och motorsverige överlag. Vi är så jävla pretto nu jag står snart inte ut med hur tillrättalagt och ängsligt allt har blivit. Mycket har också blivit bättre, men för mycket har gått förlorat på vägen.

Det gäller även SH på gott och ont.

Men lite humor finns det i världen, som att den här smileyn finns i min iPhone som kommer från världens i särklass mest ängsliga företag:

🙋🏿‍♂️ = Black Heils Matter!! 🤣

Han tillförde inget tyckte jag
Inlägg av de som inte tillför något brukar jag inte läsa men Notrightriders inlägg var alltid intressanta. Mer eller mindre allvarliga förvisso men med en typ av humor som jag, lite gammaldags, gillar.
Modd La Ren vågade jag kalla Jerker och det var synd att vi inte hann träffas.

De som bara ville/vill skapa osämja och djävlas saknar jag inte. Mer :kramaoch mindre :7peta:smasha gör forumet trevligare. ;)

Inlägg av de som inte tillför något brukar jag inte läsa men Notrightriders inlägg var alltid intressanta. Mer eller mindre allvarliga förvisso men med en typ av humor som jag, lite gammaldags, gillar.
Modd La Ren vågade jag kalla Jerker och det var synd att vi inte hann träffas.

De som bara ville/vill skapa osämja och djävlas saknar jag inte. Mer :kramaoch mindre :7peta:smasha gör forumet trevligare. ;)
Tack för ett härligt svar. :)
Jag saknar Moddis, notrightrider, alatalo och många andra. Jag hoppas att det inte blir fler frånfällen/avhopp från andra här på forumet,ni vet vilka ni är som bidrar till gemenskapen. :hej :squid

Tack för ett härligt svar. :)
Jag saknar Moddis, notrightrider, alatalo och många andra. Jag hoppas att det inte blir fler frånfällen/avhopp från andra här på forumet,ni vet vilka ni är som bidrar till gemenskapen. :hej :squid

Missade Alatalo som också är en personlighet. :tummenuppOm vi kunde se förbi det vi inte gillar och leta efter det vi gillar istället så blir livet lättare. ;)
Jag är bekväm med att inte vara bekväm och det hjälper mig när det är kallt och blött. :fakta
Sedan läser jag inte det som är ointressant på detta forum och har märkt att det ger mig mer tid. Mer tid att köra motorcykel. En motorcykel som jag gillar oavsett vad andra tycker. :krama

Surt är dock att flera har problem med reklamskit och ingen av de som kan göra något verkar bry sig... :huvet
Nu är jag inte inne här så ofta längre och bara på datorn så jag störs inte men för forumets överlevnad borde några bry sig....

Han var en av de som tillförde mest här, alltid insiktfulla inlägg & humoristiska svar. Men vi tycker olika, & det får man ju göra.

Gillar honom och hans humor. Vi har träffats några gånger. Mycket trevlig prick. :tummenupp

Första gången visste jag inte vem det var som kört motorcykel över bron till Mc-mässan i Lahtis.

Ja vad ska man säga, många såklart :hojsmilie

Svårt att inte bli lite blå när man funderar på alla som knatat i förväg, även om man försökt dedikera trådar till tex Moddlaren så faller det ju allt som allt alldeles för kort känns det som :(

Om man ska fokusera på komedi istället för tragedi så tycker jag ändå altataltos öde var högst underhållande och passande med tanke på hans inblandning i vissa av mina trots allt välmenade trådar :fakta

Garvar fan alltid lika mycket varje gång jag kommer halvvägs genom mekanik mot trafik och karln flippar ur fullständigt på mongo miggen :lol

"MeN FöRbaNnaT i hElVeTeT…!" :rofl

Att han sedan blev toksänkt av en såndär neslig pop up annons är både karma och komedi, om man frågar mig :hihi

Men visst, håller inte med norrlandspingvingen Brooklyn mycket heller men tyckte det var tråkigt när han hade nått uppehåll och lyste med sin frånvaro.

På ett eller annat sätt tror jag det är nyttigt att sakna dom som försvunnit, även om man inte lirade spec bra med dom. Det är ett friskhetstecken som visar ödmjukhet och klarsynthet inför ödets stundtals våldsamma vindar. Det är lätt att glömma hur nödvändigt det är för någorlunda rimliga individer, oavsett åsikter, att kunna hålla ihop för att ett öppet, fritt, intelligent och demokratiskt samhälle ska kunna fungera.

När folk försvinner pga döden tar det såklart hårdare än när dom frivilligt lämnar och prioriterar annat, men det är den bisarra skepnaden ett sånt här internetforum tar, massa ettor och nollor som innehåller massa liv och minnen, lycka, glädje, smärta och sorg, allt samlat för oss att se men inte röra, allt samlat i nutidens digitala historiebok. Äe, dags för en cykeltur kanske? :wiggle

Nyheter
Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

Back