Saknade Medlemmar!

Alatalo och notrightrider.

Sen såklart en hel del (inte allt) av det gamla SH och motorsverige överlag. Vi är så jävla pretto nu jag står snart inte ut med hur tillrättalagt och ängsligt allt har blivit. Mycket har också blivit bättre, men för mycket har gått förlorat på vägen.

Det gäller även SH på gott och ont.

Men lite humor finns det i världen, som att den här smileyn finns i min iPhone som kommer från världens i särklass mest ängsliga företag:

🙋🏿‍♂️ = Black Heils Matter!! 🤣

Han tillförde inget tyckte jag
Inlägg av de som inte tillför något brukar jag inte läsa men Notrightriders inlägg var alltid intressanta. Mer eller mindre allvarliga förvisso men med en typ av humor som jag, lite gammaldags, gillar.
Modd La Ren vågade jag kalla Jerker och det var synd att vi inte hann träffas.

De som bara ville/vill skapa osämja och djävlas saknar jag inte. Mer :kramaoch mindre :7peta:smasha gör forumet trevligare. ;)

Inlägg av de som inte tillför något brukar jag inte läsa men Notrightriders inlägg var alltid intressanta. Mer eller mindre allvarliga förvisso men med en typ av humor som jag, lite gammaldags, gillar.
Modd La Ren vågade jag kalla Jerker och det var synd att vi inte hann träffas.

De som bara ville/vill skapa osämja och djävlas saknar jag inte. Mer :kramaoch mindre :7peta:smasha gör forumet trevligare. ;)
Tack för ett härligt svar. :)
Jag saknar Moddis, notrightrider, alatalo och många andra. Jag hoppas att det inte blir fler frånfällen/avhopp från andra här på forumet,ni vet vilka ni är som bidrar till gemenskapen. :hej :squid

Tack för ett härligt svar. :)
Jag saknar Moddis, notrightrider, alatalo och många andra. Jag hoppas att det inte blir fler frånfällen/avhopp från andra här på forumet,ni vet vilka ni är som bidrar till gemenskapen. :hej :squid

Missade Alatalo som också är en personlighet. :tummenuppOm vi kunde se förbi det vi inte gillar och leta efter det vi gillar istället så blir livet lättare. ;)
Jag är bekväm med att inte vara bekväm och det hjälper mig när det är kallt och blött. :fakta
Sedan läser jag inte det som är ointressant på detta forum och har märkt att det ger mig mer tid. Mer tid att köra motorcykel. En motorcykel som jag gillar oavsett vad andra tycker. :krama

Surt är dock att flera har problem med reklamskit och ingen av de som kan göra något verkar bry sig... :huvet
Nu är jag inte inne här så ofta längre och bara på datorn så jag störs inte men för forumets överlevnad borde några bry sig....

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back