Saknad????

Status
Ej öppen för fler svar.
Men är det inte just detta som var problemet hela tiden. Detta ändlösa ältande och tvångsmässiga beteende att behöva svara på allt och vägra att svälja vissa saker och bara hålla tyst.
Absolut.

Samtidigt håller jag med de medlemmar i den här tråden som skriver att ett forum med så lite moderator-inblandning som möjligt ger de bästa diskussionerna. Ett lysande exempel är Flashback där det är enormt högt i tak men där också många medlemmar tar ansvar genom att...

:7peta

...andra medlemmar som lägger sig under ribban. Och det funkar! Å andra sidan är Flashback ett riktigt diskussionsforum och Sporthoj mer ett lättsamt småpratsforum och så ska det kanske förbli.

Last edited:
Absolut.

Samtidigt håller jag med de medlemmar i den här tråden som skriver att ett forum med så lite moderator-inblandning som möjligt ger de bästa diskussionerna. Ett lysande exempel är Flashback där det är enormt högt i tak men där också många medlemmar tar ansvar genom att...

:7peta

...andra medlemmar som lägger sig under ribban. Och det funkar! Å andra sidan är Flashback ett riktigt diskussionsforum och Sporthoj mer ett lättsamt småpratsforum och så ska det kanske förbli.
Det påpekas ju rättså återkommande i trådarna om att olika medlemmar ska tona ner sig. Däribland dig och sandstream. Men har inte gett något effekt...

När nu ämnet moderering är på tapeten i den här tråden så är jag faktiskt förvånad över att den har fått gå på så här länge.

Samma info ältas om och om igen, ingen "ger sig" och så kommer det nog att fortsätta.

Du har en stor portion tålamod idag verkar det som Swedie. :)

När nu ämnet moderering är på tapeten i den här tråden så är jag faktiskt förvånad över att den har fått gå på så här länge.

Samma info ältas om och om igen, ingen "ger sig" och så kommer det nog att fortsätta.

Du har en stor portion tålamod idag verkar det som Swedie. :)

Mmm ,, håller med, stäng tråden eller flytta på den där den hör hemma :rolleyes:

Med det antal kommentarer om att tråden gjort sitt så stänger vi den.

Det mesta är nog även vädrat nu tror jag.

Ni är varmt välkomna att PMa mig iaf om det är något mer ni undrar över.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back