Saker som är omöjliga att göra...

Att inte ha manluckorna öppna på tankbilen å titta ner när man lastar metanol, det bara väller upp ifrån botten på något mysigt sätt.

Polarns grabb kan det,har sett det själv. Har dock inge bildbevis. Ni får helt enkelt lita på mig.

jepp jag känner också en som kan.. hon kan liksom dra axeln ur led på nåt vis som gör att hon kan flytta bad armen mycket längre än vad alla andra kan.:confused:

Sluta fingra på blinkersen för att dubbelkolla att man verkligen stängt av den..

Den är bra!

Dricka en hel öl utan att rapa.

Starta en sån här tråd utan att nån drar upp det där med att ingen kan slicka sig på armbågen, följt av bildbevis på nån som kan, följt av skrik om fejk, följt av...

Den är i stil med att ta tag längst fram på fötterna med båda händerna och försöka hoppa jämfota.

Last edited:
Låta bli att kolla när bränsle rinner ned i en rejäl tratt! Gärna av plåt med mässingsnät.

Virveln och ljudet är lika trollbindande som flammorna och knastret från en lägereld.

Skulle kunna tänka mig en tv kanal med fokus på non-stop jeepdunk och tratt. Ett skönt sövande porlande och kluckande ljud när man ligger med öppet fönster mot stadens brus en sommarnatt. Som ett svar på östermalmshaggornas springbrunn på innergården typ.

Och, inte att förglömma, lukten... I alla fall på bensin..

..Att helt sluta tänka orena tankar..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...