Saker du önskade fanns...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
En sak som borde vara obligatorisk är ALKOLÅS PÅ TELEFONER !!!!
Då slipper man alla jävla fylldrägg som ringer och vill ha skjuts/undrar om man ska med ut/ ska ringa och sluddra osammanhängande utan något ärende klockan fyra på natten när man ska upp och jobba lördag.

Visst kan jag stänga av mobilen och lägga av luren hemma, men det finns folk i min bekantskapskrets med dålig hälsa, och jag vill gärna att folk får tag på mig om något skulle hända, jag har aldrig stängt av min mobiltelefon på fem år
(utom då jag flyger, och det är sällan)

Extremt, javisst, men jag använder min telefon väldigt lite annars, det är bara det att jag vill vara tillgänglig.
 

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Dennis75 skrev:
En stoppklocka, när du säger STOPP så stannar hela världen upp
utan du eller dom du vill skall vara med.
Faaan va kul man kan ha.

ta av folk kläderna, kolla vad för sorts tuttar brudarna har (klämma) :hihi
Köra vilka fordon man vill, hur fort man vill.
Handla gratis. Jaaa man kan göra mycke kul.
Låter som en bra idé. fast det blir jobbigt att köra slalom bland alla stillastående bilar, det är ju jobbigt som det är redan
 

Miks

Medlem
Gick med
25 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
X-11
Sladdlös borrmaskin :D Sladdlösa datorer. Papperslöst kontor(samhälle)
För ca. hundra år sen när datorerna gjorde intåg skulle alla papper försvinna, hur blev det?
Allt ska kopieras sparas vidarebefodras förmedlas arkiveras dubbelarkiveras.
:kocko :huvet
Konstigt finns inte saker på papper så finns dom inte.
 

Jussi

Nu med mindre hår
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Esbo, FIN
Hoj
Gixxer 750, Husqvarna TE510
En mikrovågsfrys. Typ som en vanlig mikro men de kyler ner grejer, svinsnabbt. Så när man då kommer på att nu skall det drickas öl, rusar iväg till kiosken och dom hara bara pissljummen öl. Men då man kommer hem sätter man biran i mikrofrysen på ca 20 sek *pling* och den är härligt iskall.
Sparar utrymme i kylen också då man inte behöver vara framsynt och sätta ölen på kylning i förväg.
Man kan göra isbitar genast att ha i sin saft osv .... iväg och uppfinn ni som kan.
 

Lion

Crew
Gick med
13 Dec 2004
Ort
031
Hoj
ärretta
Fantasin har inga gränser va?

Vad sägs om en jättelikt paraply över Sverige? Som fälls upp under dagen så det inte regnar, och under natten fälls det ner så växter får sitt vatten.....genomskinligt ska de vara så den underbara solen får njutas av!

Då behöver man inte förbannade www.smhi.se för att planera sin resa heller!
:banana
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jussi skrev:
En mikrovågsfrys. Typ som en vanlig mikro men de kyler ner grejer, svinsnabbt. Så när man då kommer på att nu skall det drickas öl, rusar iväg till kiosken och dom hara bara pissljummen öl. Men då man kommer hem sätter man biran i mikrofrysen på ca 20 sek *pling* och den är härligt iskall.
Sparar utrymme i kylen också då man inte behöver vara framsynt och sätta ölen på kylning i förväg.
Man kan göra isbitar genast att ha i sin saft osv .... iväg och uppfinn ni som kan.
såg sånna i australien för 10år sedan,,
där kan man ju knalla in och köpa dryck (öl etc) lite var stans, och varmt är det. vet inte hur apparaten funkade men på ca en minut kylde man ner sitt 6pack...
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top