Haha, tekniskt sett ska jag ju tillbaka till skolan efter semestern. Mitt jobb just nu är ju att vidareutbilda mig. Men jag vet hur du känner. Var glad att det snart är över!![]()
Tror din skola är lite roligare än min skola faktiskt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, tekniskt sett ska jag ju tillbaka till skolan efter semestern. Mitt jobb just nu är ju att vidareutbilda mig. Men jag vet hur du känner. Var glad att det snart är över!![]()
Tror din skola är lite roligare än min skola faktisktEller ska vi posta varsin bild från en vanlig skoldag så får forat rösta?
![]()
Att tillåta åsikter är ju inte samma sak som att folk skall tjäna på sitt hat.
Har någon sagt att det är så?
Ska vi förbjuda åsikter som folk tjänar på?![]()
Ingen har väl försökt eller ens föreslagit förbud mot åsikter.
Det folk reagerar på är att man kan göra sig ett namn och få uppdrag bars för att man ligger inne med en massa hat mot olika grupper människor.
Jo, ComviqDe har idag blockerat mig från att kommentera och gilla saker på deras sida, och de har dessutom systematiskt utplånat varenda inlägg och kommentar jag skrivit till dem oavsett om det jag skrivit brutit mot deras regler för kommentarsinnehåll eller ej
Så mycket var uttrycksfriheten värd...
Extra roligt blir det när man betänker att dagens tema för deras lilla kampanj är sanning, våga vara ärlig. Själva skriver de i sina kommentarer att "vi har bara tagit bort inlägg som innehåller spam, länkar till andra sidor, stötande innehåll, rasistiska budskap eller personliga påhopp" vilket inte stämmer in på mina inlägg, så ärligheten var visst inte värd så mycket den heller
"Alla åsikterna hade lika rätt att uttryckas, men vissa åsikter hade lite likare rätt än andra"
-Comviq 2017
View attachment 435520
Som ni kan se så har de blockerat mig från att skriva och gilla, och dessutom tagit bort min kommentar. Sitt svar till mig finns dock kvar, som bevis för att där stod något skrivet av mig innan. De tackade mig till och med för hjälpen, så man kan ju undra hur stötande det inlägget egentligen var...
View attachment 435519
Aviseringarna för händelser i mina gamla inlägg och kommentarer är kvar...
View attachment 435521
Men inte tillgängliga, åtminstone inte för mig![]()
Det står dem ju fritt att göra hur de vill, självklart kommer de radera alla tecken på kritik.
Visst gör det det. Det står dem också fritt att säga sig stå för en sak alldeles utan att göra det...
Precis, och det är med plånboken vi kan visa hur fel de är ute, jag informerar alla som jag kommer åt.
Hahaha.
Synd att du blev blockad, det här debaclet är har ju blivit en riktigt rolig historia att följa.
Men vad fan håller de på med egentligen, patetiska, hycklande stackare.
Jag ifrågasatte deras reaktion på dina inlägg och länkade hit.
Blockerad och raderad.
Vem är först om att tipsa kvällsblaskorna då?
Jag ifrågasatte deras reaktion på dina inlägg och länkade hit.
Blockerad och raderad.
Hahaha!Ja, nej, mina åsikter passade visst inte Comviq... Det var visst inte allas lika rätt att uttrycka sig de stod upp för...
![]()
Vem är först om att tipsa kvällsblaskorna då?
Jag tror de är grundligt ointresserade av att rapportera om skenhelighet när det är samma sorts skenhelighet som de själva hänger sig åt med stor energi.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |