Sadelmakare i Stockholm?

SOm jag har fattat det, så kör Sybo lite sitt eget race och verkar göra som han själv tycker är finast. Typ lite konstnärsstuk.

Så verkar det iaf i ett reportage om honom, tror det var i MCM.

På åttiotalet gjorde han båtdynor, bla till farsans båt men sen dess har jag inte haft med han att göra.

Men som sagt, i den artikeln läggs det upp som att han typ låter sina sinnen flöda ist för att diskutera med folk:va

Ok, fast jag ändå inte bekväm med att OCC-likt specificerat leja bort ett jobb till ngn jag ej känner. Som för mina pengar sitter hemma och flödar vid symaskinen till en osedd hoj som står 40 mil därifrån :gnissla

Ok, fast jag ändå inte bekväm med att OCC-likt specificerat leja bort ett jobb till ngn jag ej känner. Som för mina pengar sitter hemma och flödar vid symaskinen till en osedd hoj som står 40 mil därifrån :gnissla

Totte som jag länkade till gjorde t.o.m. hembesök för att bilda sig en uppfattning om helheten innan han började med dynorna jag ville modifiera för 4-5 år sen. Blev bra. Dock inte helt billigt.

Sybo är väl känd för att vara ruskigt snabb. Skickar med vändande post.:)

Totte som jag länkade till gjorde t.o.m. hembesök för att bilda sig en uppfattning om helheten innan han började med dynorna jag ville modifiera för 4-5 år sen. Blev bra. Dock inte helt billigt.

Sybo är väl känd för att vara ruskigt snabb. Skickar med vändande post.:)

Tack, jag har noterat samt varit inne på Tottas hemsida.

Har även fått tips om en duktig sadelbagartjej som ska hålla till i Täby, ska få numret till henne av en kompis.....när han hittar det:mad:

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul