Sadelmakare i Stockholm?

SOm jag har fattat det, så kör Sybo lite sitt eget race och verkar göra som han själv tycker är finast. Typ lite konstnärsstuk.

Så verkar det iaf i ett reportage om honom, tror det var i MCM.

På åttiotalet gjorde han båtdynor, bla till farsans båt men sen dess har jag inte haft med han att göra.

Men som sagt, i den artikeln läggs det upp som att han typ låter sina sinnen flöda ist för att diskutera med folk:va

Ok, fast jag ändå inte bekväm med att OCC-likt specificerat leja bort ett jobb till ngn jag ej känner. Som för mina pengar sitter hemma och flödar vid symaskinen till en osedd hoj som står 40 mil därifrån :gnissla

Ok, fast jag ändå inte bekväm med att OCC-likt specificerat leja bort ett jobb till ngn jag ej känner. Som för mina pengar sitter hemma och flödar vid symaskinen till en osedd hoj som står 40 mil därifrån :gnissla

Totte som jag länkade till gjorde t.o.m. hembesök för att bilda sig en uppfattning om helheten innan han började med dynorna jag ville modifiera för 4-5 år sen. Blev bra. Dock inte helt billigt.

Sybo är väl känd för att vara ruskigt snabb. Skickar med vändande post.:)

Totte som jag länkade till gjorde t.o.m. hembesök för att bilda sig en uppfattning om helheten innan han började med dynorna jag ville modifiera för 4-5 år sen. Blev bra. Dock inte helt billigt.

Sybo är väl känd för att vara ruskigt snabb. Skickar med vändande post.:)

Tack, jag har noterat samt varit inne på Tottas hemsida.

Har även fått tips om en duktig sadelbagartjej som ska hålla till i Täby, ska få numret till henne av en kompis.....när han hittar det:mad:

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back