Sad but true

Ursäkta om jag låter förort, men man går väl inte på hårdrockskonsert för takten skall stämma? :va

Vill man ha perfektionism går man på trancefester eller klassisk konsert, speaking about that, Münchenbrygeriet 24/1, och Berwaldhallen Nyårsafton. :)

Det behöver inte vara perfekt men man skall inte behöva fundera vad fan någon håller på med. Lars solospelar där det inte passar. Vill vara Meshuggah utan att klara av det.
Jag mådde fysiskt illa av hans trummelummande på Fields i somras. Kollade Anthrax strax senare, mådde då toppen. Detta oaktat att jag håller Anthrax högre alltid.
Berwaldhallen säger du, kirrar du biljetter så hänger jag med!

Ursäkta om jag låter förort, men man går väl inte på hårdrockskonsert för takten skall stämma? :va

Vill man ha perfektionism går man på trancefester eller klassisk konsert, speaking about that, Münchenbrygeriet 24/1, och Berwaldhallen Nyårsafton. :)

Har aldrig varit på en sån där trancefest. Hur gör man. Det är musiken du menar, inte könet va?

Lars Ulrich är lite av hårdrocks-världens Steve Jobs. Han kan inte så mycket själv men han är bra på att se och plocka fram bra saker från andra. Åtminstone var han det fram till nån gång under 90-talet där hans radar verkade ha gått sönder lite. Det hade inte blivit nåt Metallica om det inte vore för den lille dansken.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back