Sad but true

Ursäkta om jag låter förort, men man går väl inte på hårdrockskonsert för takten skall stämma? :va

Vill man ha perfektionism går man på trancefester eller klassisk konsert, speaking about that, Münchenbrygeriet 24/1, och Berwaldhallen Nyårsafton. :)

Det behöver inte vara perfekt men man skall inte behöva fundera vad fan någon håller på med. Lars solospelar där det inte passar. Vill vara Meshuggah utan att klara av det.
Jag mådde fysiskt illa av hans trummelummande på Fields i somras. Kollade Anthrax strax senare, mådde då toppen. Detta oaktat att jag håller Anthrax högre alltid.
Berwaldhallen säger du, kirrar du biljetter så hänger jag med!

Ursäkta om jag låter förort, men man går väl inte på hårdrockskonsert för takten skall stämma? :va

Vill man ha perfektionism går man på trancefester eller klassisk konsert, speaking about that, Münchenbrygeriet 24/1, och Berwaldhallen Nyårsafton. :)

Har aldrig varit på en sån där trancefest. Hur gör man. Det är musiken du menar, inte könet va?

Lars Ulrich är lite av hårdrocks-världens Steve Jobs. Han kan inte så mycket själv men han är bra på att se och plocka fram bra saker från andra. Åtminstone var han det fram till nån gång under 90-talet där hans radar verkade ha gått sönder lite. Det hade inte blivit nåt Metallica om det inte vore för den lille dansken.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien