Sachsenring 95 db

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
Jobbigt värre...orginalsystem som gäller på sachsenring 13-14 sep.....Helt otroligt.asså.
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Trist som F n, åk inte dit!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
mög, du får ölskrika på kvällarna som kompensation.

repetera detta tack..
kajbsladd.JPG
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Tror du måste ha originalluftfilter också (hur de nu kollar det) och det är stenhårt. Jag var där för några veckor sedan och det var inte ens någon ljudmätning, hade du inte originalsystem så släpptes du inte ut. Att system är gatgodkända eller har db-killers spelade ingen roll.

Till och med Muggeridge körde med originalsystem på sin IDM-Honda.

Jag ska dit torsdag/fredag veckan som kommer med en annan arrangör (Speer) så jag kan rapportera om det är någon skillnad mellan arrangörer.

Har ni hyrt box? Jag vet inte hur det är med el i boxarna men om ni inte har det så kan det vara ont om vanliga elluttag, det fanns mest bara trefas och sådana där campinguttag (cee 16a eller vad de nu heter, de där med tre pinnar).

Bortsett från det ovan så kommer ni att få köra en fantastisk bana, av de jag har kört tycker jag att Sachsenring är den roligaste! Ta det lugnt på första varven bara, det är många luriga kurvor med dolda ingångar/utgångar och några nyper i utgången. Det är inte ovanligt med avåkningar på första varven.
 
Last edited:

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
I informationen jag har fått dagarna innan står det upprepade gånger att endast originalsystem (och luftfilter) är tillåtet, inga eftermarknadssystem oavsett om de är gatgodkända, har db-killer osv.
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top