Sabotage?

"I can't remember ordering a pizza.. ..with sausage!"

:f

Om du klarar att skriva ett enda inlägg på korrekt svenska så ska jag svara, jag lovar.

/Fredde

är det sjäkvrespekt att hålla mun ? for fuck sake...du e juh riktigt pantad! Slår vad om att ifall det inte fanns en dator mellan oss så hade du hållit klaffen och skakat av rädsla vid en verbal konfrontation.

..träffat många idioter som du och det är samma visa varje gång..till slut sitter ni där med en dum min..har inga fler argument..funderar på om du ska ta en halvspecial innan du beger dig hem och surfar på info14 !
Istället kan du ju erkänna att du har nervärderande tankar om andra människor som tillhör andra raser ! VA EN MAN !!!!!!
Odla lite nötter grabben..o lite stake när du e på G ;) intelligens vet jag juh att du inte besitter....
patetiskt e du !

anledningen till att du inte förstår, har inget med svenskan att göra...det överstiger din kapacitet att förstå helt enkelt ;)

bra. kan vi be dem komma till sthlm och sen också önska lite mer bomber och granater så blir jag lite gladare.

överhuvudtaget måste denna stad uppleva mer krig. jag blev väldigt besviken när det häromveckan i vår kungliga huvudstad, utspelades ett enormt vattenkrig. till min förvåning var det ingen som hade syra i pickadollerna utan just...vatten.

Om man får återvända till Trådskaparens grundproblem (Flåt mej alla Ni andra som tycker att rashets och annat skit är bättre att ventilera:fatta! ) så kanske det kan va Christer från Växjö, han med "Omogna ligister-tråden" som kanske var ute och körde ett sorts för-rek inför den slutliga attacken emot hemsidan SH. Han insåg att det skulle bli för tungt att attackera en och en hoj, så han klippte på mot hela kollektivet här istället!:fattartil

Om man får återvända till Trådskaparens grundproblem (Flåt mej alla Ni andra som tycker att rashets och annat skit är bättre att ventilera:fatta! ) så kanske det kan va Christer från Växjö, han med "Omogna ligister-tråden" som kanske var ute och körde ett sorts för-rek inför den slutliga attacken emot hemsidan SH. Han insåg att det skulle bli för tungt att attackera en och en hoj, så han klippte på mot hela kollektivet här istället!:fattartil

jag tycker inte rashets e roligt :p

:näsblod

Tur att det inte går på barnkanalen i alla fall

shit..filmen e borttagen..o jag e skitnyfis!!!!

Last edited:
Sök på "Drawn together". Vettefan vilket avsnitt det var, men det handlade iaf om prinsessan som skulle lära sig skita på en pizza..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman