Sabotage?

Självrespekt är snarare att hålla munnen stängd vetandes att man har rätt än att behöva bevisa för alla andra de har fel trots att det är uppenbart.

Sen är det klart, att om man stavar som en packad tioåring och använder samma typ av uttryck så kanske man måste pladdra på tills andra tröttnar för att vinna argument.

För vad det är värt har jag inte orkat läsa hälften av vad ni skrivit, men finner det smått underhållande att självdistans totalt saknas.

Jo tack, SU var jag på i våras och lunchade md en kompis som går där. Alltså, du har så jävla rätt. Fy fan vad vidrigt det var. De stod till och med och delade ut kondomer, på studietid. Det är så sjukt att det inte är sant, här betalar man in skatt så folk ska få gå på italiensk drejn9ng och knulla i båstoaletter. :dummer

Haha! Du är ett verbalt unikum! :D :rofl

Sedan när är rasism ett folkslagsbetingat fenomen?

Vilken underbar hobby man har. Undrar om golf och/eller segelforumen har lika varierad nivå på sina medlemmars intellekt. Jag är ingen rutinerad forumräv men den mängd tomtar & troll som kommer fram i dessa diskussioner måste vara något för den stora rekordboken.

Jag kommer ibland på mig själv med att sitta och hoppas på att folk driver med varandra.

När jag gick på KTH för 13 år sedan var det en gammal hojkompis som hade den butiken. Han bekräftade att den butiken var riksetta bland de 7/11 som fanns i landet då. Den ligger ju minst sagt taktiskt.

När jag spelade med KTH var ägaren en R1-förare. Kan det vara samma?

När jag spelade med KTH var ägaren en R1-förare. Kan det vara samma?

Jonas hette min kompis, men jag vet inte om han fortfarande åkte när vi förvånade återsågs i hans butik. Vi åkte hoj för 20 år sedan så R1 fanns inte då.

Nu har jag bara läst förstasidan och sistasidan i denna tråd men jag undrar, vad fan hände däremellan?

Från en stackare som får sin hoj pajad till KTH, rasism och seveneleven, och allt detta på bara 7 sidor!

SH är i sanning fantastiskt!

Nu har jag bara läst förstasidan och sistasidan i denna tråd men jag undrar, vad fan hände däremellan?

Från en stackare som får sin hoj pajad till KTH, rasism och seveneleven, och allt detta på bara 7 sidor!

SH är i sanning fantastiskt!

Svaga ointressanta topics blir våldtagna. En tråd med bra topic klarar sig.

Jag vet inte ens vad denna tråd handlar om. Rubriken säger ju ingenting, så jag har faktiskt inte ens kollat in förstasidan. Jag vart mest intresserad av att det var intressanta personer/inlägg i tråden.

Men sedan har du säkert rätt, vi som tycker att det är smart att åka hoj är nog inte Sveriges klyftigaste. :D

Men sedan har du säkert rätt, vi som tycker att det är smart att åka hoj är nog inte Sveriges klyftigaste. :D

hmm låt mig korrigera dig å hövligaste, på denna punkt.

att framföra sitt fordon på tvenne hjul är naturligtvis mycket mer intelligenskrävande än densamme fast med fyra hjul.

hur vet jag detta?

jo, det är som att stå naken en kall januaridag ute på fältet och skrika högt mot himlen och fråga 'varför är du blå din jäkel?'

m.a.o: det bara ÄR så.

Sedan när är rasism ett folkslagsbetingat fenomen?

Kanske med standard uttrycket "du är väl inte rasist?", ingen nationalsång på skolavslutningarna osv., någonstans på vägen verkar man som svensk ha blivit automatiskt rasist.

Glömmer aldrig en invandrare som jobbade på samma avdelning som mig, jag tyckte han var trevlig och jag snacka ofta med han och hjälpte han ifall han behövde hjälp osv., tänkte aldrig direkt på att han var invandrare, senare började han ställa knepiga frågor om hur jag såg på invandrare osv., jag fattade inte först vad han var ute efter, om 9/11 hade ändrat hans syn vet jag inte(på något sätt hade han blivit mindre bra behandlad efter 9/11) men tröttsamt är det med snacket om rasist.

Last edited:
Kanske med standard uttrycket "du är väl inte rasist?", ingen nationalsång på skolavslutningarna osv., någonstans på vägen verkar man som svensk ha blivit automatiskt rasist.

Glömmer aldrig en invandrare som jobbade på samma avdelning som mig, jag tyckte han var trevlig och jag snacka ofta med han och hjälpte han ifall han behövde hjälp osv., tänkte aldrig direkt på att han var invandrare, senare började han ställa knepiga frågor om hur jag såg på invandrare osv., jag fattade inte först vad han var ute efter, om 9/11 hade ändrat hans syn vet jag inte(på något sätt hade han blivit mindre bra behandlad efter 9/11) men tröttsamt är det med snacket om rasist.

stackars liten.

"någonstans på vägen verkar man som svensk ha blivit automatiskt rasist."

"man" är just det mest populära ordet i sverige efter "bajskorv". det fråntar en från eget ansvar och det känns tryggt och skönt att vara en del av den stora massan. dessutom slipper "man" tänka, det gör någon annan. vad tycker DU egentligen? och vad har din jättesorgliga invandrar-historia som du aldrig kommer glömma, med det hela att göra?

stackars liten.

"någonstans på vägen verkar man som svensk ha blivit automatiskt rasist."

"man" är just det mest populära ordet i sverige efter "bajskorv". det fråntar en från eget ansvar och det känns tryggt och skönt att vara en del av den stora massan. dessutom slipper "man" tänka, det gör någon annan. vad tycker DU egentligen? och vad har din jättesorgliga invandrar-historia som du aldrig kommer glömma, med det hela att göra?

????

anspelar du att det är synd om invandrare eller vad? mig är det inte synd om

vad jag tycker:

det är tröttsamt med allt snack om att man(svenskar) skulle vara rasist.

när man(jag) betraktar invandrare som vemsomhelst så gör de ju sig själva en björntjänst med allt snack om rasism osv.

Last edited:
hmm låt mig korrigera dig å hövligaste, på denna punkt.

att framföra sitt fordon på tvenne hjul är naturligtvis mycket mer intelligenskrävande än densamme fast med fyra hjul.

hur vet jag detta?

jo, det är som att stå naken en kall januaridag ute på fältet och skrika högt mot himlen och fråga 'varför är du blå din jäkel?'

m.a.o: det bara ÄR så.

:D

Fast man blir ju inte kall, regnblöt, lemlästad eller ens dödad i samma utsträckning när man bilar runt eller står på åkrar och nakenskriker jämfört med mc-körning

Blanda inte in mig i det här :näsblod

????

anspelar du att det är synd om invandrare eller vad? mig är det inte synd om

vad jag tycker:

det är tröttsamt med allt snack om att man(svenskar) skulle vara rasist.

när man(jag) betraktar invandrare som vemsomhelst så gör de ju sig själva en björntjänst med allt snack om rasism osv.

så som du formulerar dig, borde du ta det i enrum med de personer som kallar dig för rasist. berätta då gärna också det där med björntjänsten. tror de skulle uppskatta det.

du gör dig själv dock ingen tjänst genom att kalla dig själv för rasist bara för att du är svensk. eller så är du bara ute efter att provocera och sånt hör inte hemma här på sh, iallafall inte vad gäller rasism och dylikt. det finns andra sajter du kan lufta de åsikterna. här på sh smädar vi varandra av helt andra skäl.

jag är svensk men inte faaen går jag omkring och kallar mig för rasist eller tycker det heller för den delen.

:D

Fast man blir ju inte kall, regnblöt, lemlästad eller ens dödad i samma utsträckning när man bilar runt eller står på åkrar och nakenskriker jämfört med mc-körning

förvisso.

men jag hade en bra jämförelse iallafall :D

Last edited:
så som du formulerar dig, borde du ta det i enrum med de personer som kallar dig för rasist. berätta då gärna också det där med björntjänsten. tror de skulle uppskatta det.

Nästa gång ska jag göra det då jag är mer uppmärksam numera då de har inte sagt det rakt ut till mig, som i andra fall som ex., i artikel nedan där grinar över att indier inte får jobb från Sverige och att svenskar är rasister.

http://www.idg.se/2.1085/1.164455

Nästa gång ska jag göra det då jag är mer uppmärksam numera då de har inte sagt det rakt ut till mig, som i andra fall som ex., i artikel nedan där grinar över att indier inte får jobb från Sverige och att svenskar är rasister.

http://www.idg.se/2.1085/1.164455

hörrö farbror melker, låt oss göra varandra en tjänst och framförallt de andra på sh, det här ska inte bli en 'rasist-tråd' för snart händer det att någon (jag) trycker på en knapp som går direkt till swedie och in i hanses öra och stänger tråden, som har enormt stor potential till att bli apkul. och det ska vi inte sabba. humorn har försvunnit från det här landet (sitter faktiskt i prag för tillfället så jag menar ju egentligen sverige) ochvår viktigaste uppgift är att hitta den igen.

du kan däremot pm'a om sånt vi diskuterat senaste 22 minuterna. på riktigt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman