Sabotage?

hmmm det är inte så att det var din brud som såg dig gå in och titta underligt på kvinnan bakom disken eller läste ditt rörande inlägg här, som "påminner dig om de äktenskapliga dygderna" så att säga ?

Inte helt omöjligt. Fast det var hon som kom med sabotage idéerna först. Jag trodde bara som vanligt att det var den där lille gnomen som sitter osynlig på ens axel och bara ställer till allmän jävulskap i allt man tar sig för. Förresten, får jag tag på DEN lille jäveln så blir det tusen-nålar över nackkotan på han. :fakta

Inte helt omöjligt. Fast det var hon som kom med sabotage idéerna först. Jag trodde bara som vanligt att det var den där lille gnomen som sitter osynlig på ens axel och bara ställer till allmän jävulskap i allt man tar sig för. Förresten, får jag tag på DEN lille jäveln så blir det tusen-nålar över nackkotan på han. :fakta

en variation på
"det var hunden"
"det var han" :pekafinger

"hmmm undrar om det kan vara sabotage ?" *tankebubbla (o nästa gång så blir det en nål i bromsslangen din jävel) kanske något sådant va ? va va ?

"Den som sade det han var det"

och för alla som inte fattar så nej det tror vi inte.. :huvet

Men har du kollat din livförsäkring ??

Kan det inte vara så att knarren börjar bli lite till åren och försöker begå självmord?

//H

Kan det inte vara så att knarren börjar bli lite till åren och försöker begå självmord?

//H

Den tanken har slagit mig oxå iofs. Men isf har slynan (hojen alltså, inte flickvännen) nån medhjälpare. :mad:

det kan ju vara sabotage eller nån som är efter dig men jag anser inte att det har med vart man bor att göra.:arsele
Jag har varit i Rinkeby o ställt hojen i några dar utan att ens nån rörde den så det kanske är dags för dig att lära folk runt omkring dig att respektera dig och kanske låta dina saker vara :yoparty :pannkyss

påbackningen var säkerligen en olycka. men blinkersen och undertailen verkar ju höra ihop. troligen var det först ett misslyckat stöld försök. men saboterad kedja. ja det är ju någon som är imellan 13-20 år som inte inser konsekvenserna som kan bli när en kedja brister i höga farter.
Men den som snodde undertailen och den som sabbar din hoj e kanske inte samma person. ser iofs hellre att folk snor en sak än medvetet bra förstör sakerna. (men det är tillåtet att tala förstånd med båda typerna av personer. base boll trä):smasha

Nu har jag inte läst hela tråden men....har jag provat att borra?

..........

DREGGEL LÄS !!!!!!

....kanske är det nån på SH som stör sig på att du anser att Rinkebybor är mer kriminellt belastade....eller att du för 100000gången använder ord som 'nysvensk'...'importsvenskar' och allmänt har nervärderande tankar om invandrare....

Jag har följt dina inlägg lite här o där..så börja inte snacka om att: nee nee d var inte jag som sa så..för då tycker jag att du ser dummare ut än du gör nu !

Vill att du ska veta att d e folk (SOM JAG) som stör sig på ditt sätt att smyga in kränkande kommentarer....... kan du inte hålla dig från att smyga in dom...well...testa o hålla i käfthandtaget ;)

Jobbigt läge, men en avsliten kedja ser ofta ut som ena länken är avklippt så du behöver förmodligen inte oroa dig på den punkten.

DREGGEL LÄS !!!!!!

....kanske är det nån på SH som stör sig på att du anser att Rinkebybor är mer kriminellt belastade....eller att du för 100000gången använder ord som 'nysvensk'...'importsvenskar' och allmänt har nervärderande tankar om invandrare....

Jag har följt dina inlägg lite här o där..så börja inte snacka om att: nee nee d var inte jag som sa så..för då tycker jag att du ser dummare ut än du gör nu !

Vill att du ska veta att d e folk (SOM JAG) som stör sig på ditt sätt att smyga in kränkande kommentarer....... kan du inte hålla dig från att smyga in dom...well...testa o hålla i käfthandtaget ;)

Eller så kanske de är så att folk börjar tröttna på o inte få ha sina grejor ifred o all annan skit som händer och kanske helt enkelt tycker att du ska knipa igen o skita i o läsa sådan inlägg som DU stör dej på!?:)

det är inte en gammal gubbe då som suktar efter dig men inte vet hur man tar kontakt med dagens ungdom?

:f

Eller så kanske de är så att folk börjar tröttna på o inte få ha sina grejor ifred o all annan skit som händer och kanske helt enkelt tycker att du ska knipa igen o skita i o läsa sådan inlägg som DU stör dej på!?:)

Forum är allmäna platser där 'ismer' inte hör hemma....
VÄX UPP lilleman.....

DREGGEL LÄS !!!!!!

Här smygs ingenting kan jag tala om.
Jag har mina åsikter om allt möjligt, inte bara invandrare, som är baserade på vad jag upplever i min vardag.
Har man problem med mina åsikter så är man välkommen att säga det rakt ut. Vill man bevisa att jag har fel i mina åsikter så är man välkommen att försöka ändra på dom, förslagsvis genom att visa att jag har fel.

Vad det gäller just invandrare så har du faktiskt jävligt fel. En av mina bästa vänner är jugoslav. Min bästa polares flickvän är rumänska och jag besöker frekvent hennes föräldrar. En annan nära bekant är italienare, bara för att nämna några.
Jag har inte problem med invandrare generellt. Jag har problem med invandrare som inte sköter sig. Vill man som invandrare ändra på min åsikt så bör man ju tex inte stjäla min regskylt eller sticka sönder mitt däck. :) Nu har jag ju inte sagt att det är en invandrare som gjort det heller, utan det verkar som du insinuerar det.

Och stör du dig på mina inlägg så går det bra att ignorera mig. Jag vet inte riktigt vem du är så jag kommer nog inte sakna dig så mycket ;)

ska du komma med något vettigt eller vill du bara försvara en fientlig invandrarsyn ?
komigen..kom med nått intelligent istället..sätt ord på vad du känner så kanske jag tar dig på allvar ;)

var till finafisken ;)

Last edited:
ska du komma med något vettigt eller vill du bara försvara en fientlig invandrarsyn ?
komigen..kom med nått intelligent istället..sätt ord på vad du känner så kanske jag tar dig på allvar ;)

Vill man ha ett intelligent svar så bör man ställa en intelligent fråga.

Låt oss anta att det är som du insinuierar, att det skulle vara en invandrare här på forumet som stör sig på att jag har personliga åsikter om invandrare som missköter sig, eller hur Sverige som land tar hand om invandrare, så vore det väl verkligen att skjuta sig själv i foten om han började med "terrorist-fasoner" för att "hämnas"?
Bjud på en bärs istället så kan vi tala ut om saken. Då kommer han garanterat ändra min inställning bra mycket mer än han gör just nu.

Intelligent nog för dig?

On Topic: Jag tror inte att det är en invandrare som saboterar min hoj. Trots att tjejen bor i närheten av Hovsjö.

Här smygs ingenting kan jag tala om.
Jag har mina åsikter om allt möjligt, inte bara invandrare, som är baserade på vad jag upplever i min vardag.
Har man problem med mina åsikter så är man välkommen att säga det rakt ut. Vill man bevisa att jag har fel i mina åsikter så är man välkommen att försöka ändra på dom, förslagsvis genom att visa att jag har fel.

Vad det gäller just invandrare så har du faktiskt jävligt fel. En av mina bästa vänner är jugoslav. Min bästa polares flickvän är rumänska och jag besöker frekvent hennes föräldrar. En annan nära bekant är italienare, bara för att nämna några.
Jag har inte problem med invandrare generellt. Jag har problem med invandrare som inte sköter sig. Vill man som invandrare ändra på min åsikt så bör man ju tex inte stjäla min regskylt eller sticka sönder mitt däck. :) Nu har jag ju inte sagt att det är en invandrare som gjort det heller, utan det verkar som du insinuerar det.

Och stör du dig på mina inlägg så går det bra att ignorera mig. Jag vet inte riktigt vem du är så jag kommer nog inte sakna dig så mycket ;)

Till och börja med vill jag tacka dig för att du tog dig tid att ge mig ett svar värdig att läsa genom. Vill inte att du ska tro att jag tar dig för invandrarfientlig. Men ting, känsliga som detta, kan vara väldigt sårande i form av att man med sina uttal drar alla över en kant..det gäller din bästa vän juggen, rumänen och italienarn oxå.
Jag har så svårt att förstå att man kan blanda ihop ursprung med personlighet....
Kan de som snor grejer o pajar schitt bara kallas för idioter ? idioter har man inom alla kulturer och de är utspridda över hela världen.
Vet inte om du är medveten, att det finns invandrare som oxå blir drabbade av sådana brott.....ska de skylla på 'gammelsvenskar/exportsvenskar' då eller ?

Jag har mött på det attityden innan...att alla med invandrarbakrund som man känner e OK...men alla andra e avskum.
Jag ger mig gärna på ett försök att förändra den attityden om du är villig att tillmötesgå och filosofera till den grad så att det börjar lysa om hjärnbarken...
Kul att du har tillräkligt stora bollar för att säga vad du tycker..uppskattas!:yoparty
Tycker d finns alldeles för lite ödmjukhet i denna värld..och det blir inte bättre med en fientlig attityd. Nu tror du att jag bara menar dig men jag har läst sååå många inlägg där fientligheten har lyst genom själva ämnet som diskuterats...råkar bli du som tog smällen för det ;)

Dessutom...vad vet du om mig ? jag råkar kanske vara den schysstaste snubbe som du någonsin mött...men men...du komemr juh inte att sakna något som du inte känner till...men med en kass inställning så kommer du aldrig att få veta va du går miste om heller isåfall.....surt sa räven :D
MVH

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...