Sabbade knäet idag

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
Fan...vek knäet åt he på enduroslingan idag:huvet , "bara" ett skadat ledband enligt läkaren, Men det gör ju så satans ont!!:gråta .

Fick lite piller men dom hjälper sisådär, och ska man förflytta sej så blir det på kryckor, så det blir nog inget hojåka på ett par veckor:tummenner
 
Sånt suger.
Krasha in en bil för ca 10 dagar sen.
Mitt lårben blev te flis :(

Fick dock komma hem idag iaf :)
 
Freddola skrev:
2390248 Sånt suger.
Krasha in en bil för ca 10 dagar sen.
Mitt lårben blev te flis :(

Fick dock komma hem idag iaf :)

Fi faen, det lär ta tid att läka, gott att du har fått komma hem.
 
Finns få saker som är så dryga som knäsmärta. Precis som Freddola så bröt jag lårbenet ganska elakt för 1 år sedan, och p.g.a skruvarna i knät så finns det dagar än idag som jag inte kan gå (Som idag).

Skapligt tröttsamt.

Krya på dig!
 
stone skrev:
2390298 Fi faen, det lär ta tid att läka, gott att du har fått komma hem.
kryckor ca 4 månader.

Sen tror ja dom mumlade nått om runt 9 innan man är 100%.

Men kan ju gå avsevärt snabbare vid hård träning :)


Ja helst sjukt gött att få komma hem. Hälften redan avklarat känns det som.
 
stone skrev:
2390240 Fan...vek knäet åt he på enduroslingan idag:huvet , "bara" ett skadat ledband enligt läkaren, Men det gör ju så satans ont!!:gråta .

Fick lite piller men dom hjälper sisådär, och ska man förflytta sej så blir det på kryckor, så det blir nog inget hojåka på ett par veckor:tummenner


Jefla piss............vem ska man nu piska runt på vägarna runt Halmstad...??

Vill du ha din "Traci" oljad så säg bara till....:tummenupp

/J
 
stone skrev:
2390240Fick lite piller men dom hjälper sisådär, och ska man förflytta sej så blir det på kryckor, så det blir nog inget hojåka på ett par veckor:tummenner
Låt det läka ordenligt, men börja röra å träna upp så fort du kan så du slipper men! :) Hoppas du kryar på dig ordenligt!
 
stone skrev:
2390240 Fan...vek knäet åt he på enduroslingan idag:huvet , "bara" ett skadat ledband enligt läkaren, Men det gör ju så satans ont!!:gråta .

Fick lite piller men dom hjälper sisådär, och ska man förflytta sej så blir det på kryckor, så det blir nog inget hojåka på ett par veckor:tummenner


Där ser man, då var det dig jag såg på akuten igår på kryckor. Satt i samma väntrum i väntan på att få högerarmen gipsad efter en marksyning med duccen i fredags. Världen är bra liten ibland. :)
 
Usch. Inge kul de där.
Gjorde det samma förra året när jag fick ett kast vid fullt varv på trean. Låser benet under grus sprutaren när den lägger ned mig och kanar, vilket medför att jag snurrar ett varv med benet kvar under mc:en. F..n inte skönt. Räkna med minst 8v innan du kan stödja på det utan kryckor.

PS: Om läkaren vill att du går till en sjuk gymnast.. Gör det! Jag skippade det o har fortfarande krämpor.

Krya på dig
 
Psykbryt skrev:
2392706 Sjuk gymnast..:va

Krya på er.

jaa..??. De va ju därför jag inte gick dit ju! Hon stod o tugga fradga i ett hörn o prata med en rullstol..:confused:


sry... inte meningen. Hade 2:a i svenska!!
 
Maax skrev:
2392072 Där ser man, då var det dig jag såg på akuten igår på kryckor. Satt i samma väntrum i väntan på att få högerarmen gipsad efter en marksyning med duccen i fredags. Världen är bra liten ibland. :)

Jupp, kan nog vara så, hadde mina pimpiga varselshorts på mej.
Läkaren var orolig att jag skadat menisken, men efter lite tryckande-dragande-vridande, så skickade han hem mej.

Hur gick det med armen? inget komplicerat hoppas jag.

Hoztic skrev:
2391843 Låt det läka ordenligt, men börja röra å träna upp så fort du kan så du slipper men! :) Hoppas du kryar på dig ordenligt!

Tack!
Gör mitt bästa för att hålla uppe rörligheten i knäet.

JörgenT skrev:
2392690
PS: Om läkaren vill att du går till en sjuk gymnast.. Gör det! Jag skippade det o har fortfarande krämpor.

Krya på dig

Jo, han ville att jag besöka rehab, och det ska jag göra.
Förhoppningsvis så snabbar det på läkningsprocessen.

VR-8 skrev:
2390771
Vill du ha din "Traci" oljad så säg bara till....:tummenupp

/J


Nä nu skrev du nog fel....
Ollar henne gör bara jag:tungan
 
Last edited:
stone skrev:
2392853 Jupp, kan nog vara så, hadde mina pimpiga varselshorts på mej.
Läkaren var orolig att jag skadat menisken, men efter lite tryckande-dragande-vridande, så skickade han hem mej.

Hur gick det med armen? inget komplicerat hoppas jag.



Såg ok ut på röntgenplåtarna ( trots att jag körde hem hojen efter syningen :tungan ) och borde läka relativt snabbt. Ända abret är att det är precis vid armbågsleden + att det är höger arm. :näsblod Någonsin försökt borste tänderna med vänsterhanden?:tomten

Hoppas du slipper kryckorna snart.....men stressa inte, det kan du få sota för senare.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top