Fan...vek knäet åt he på enduroslingan idag
, "bara" ett skadat ledband enligt läkaren, Men det gör ju så satans ont!!
.
Fick lite piller men dom hjälper sisådär, och ska man förflytta sej så blir det på kryckor, så det blir nog inget hojåka på ett par veckor
, "bara" ett skadat ledband enligt läkaren, Men det gör ju så satans ont!!
.Fick lite piller men dom hjälper sisådär, och ska man förflytta sej så blir det på kryckor, så det blir nog inget hojåka på ett par veckor


Någonsin försökt borste tänderna med vänsterhanden?