TooL
Nu med RR-Licens :D
Det är infarten till Norrköping gamla motorvägen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fråga No1 här på forumetMacke skrev:Hmmmm.... Vore kanske mer rättvist att i så fall rejsa den SAABen mot en hoj som trimmats för lika mycket pengar.....
Skulle vara intressant att se... Men vart hittar man en sån hoj?
toca1 skrev:rezpekt åt SAABenEtt underbart jobb som gör att man blir riktigt avis
Får nöja mig med 215 i min
![]()
Vill åxå ha en pappa som har trimfirma![]()
![]()
Marals76 skrev:Kika förbi mig så kan jag jacka kolvarna åt dig blir ett jäkla bottrendrag efter det![]()
toca1 skrev:Det e en tjänstebil så jag tror att jag tyvärr måste tacka men tacka nej![]()
Marals76 skrev:Du jobbar inte på ett ställe som gör etiketter precis innan infarten till Göteborg???
OLJEKYLD GSXR skrev:När jag läste om den bilen toppde den ca 200, varför inte dreva en lagom tung hoj så att den toppar 200 och rejsa igen? Jag kan tänka mig att ställa upp, ska ge lite handikapp och bara dreva ner till 230 i toppfart.
Silwer skrev:den enda bil jag sett som drar en tyngre hoj, var en r1 i det fallet var väl den där vässade svarta supran som fanns i landet, den tog ju r1an (som var standard har jag för mig) med liten marginal på 402m.
I starten var hojen före, men sen ångade supran om.
Men då körde ju R1an på samma grejer som på gatan medans supran hade däck för stripkörning, det lär han ju knappast ha vid ett rödljusrace.
Trams med så mycket hästar på en framhjulsdriven bil måste jag säga, sen det där med att röka en hoj i så höga farter som 200 så är det en hel del bilar som kan klarra en sådan sak.
Nej en regelrätt duell och den där Saaben kan känna sig blåst bra långt upp i fart.
sEiKo skrev:Jag och Bäckis bråkade nåt hemskt om Mc vs bilar.
Han hävdade att hojar var sugiga och gick slött och var allmänt tråkiga.
Han hade som referens att han hade kört en cbr600 och att den inte var så pigg över 200km/h tyckte han. Sen att en kille som kallas för grepen hade dragit en r6:a vid våran "stripp" han körde en bmwturbo som inte gjorts för så mycket annat än att åka snabbt rakt fram.
Ut på en bana så kan vi se vad som händer tycker jag, sen efter det så kan vi dragracingkitta r6:an med längre sving, chassisänkning, kanske wheeliebars.
Undrar om han blir dragen då?
Nä, hojar ska man svänga med men det känns bra att man nog åker ifrån 99% av alla bilar.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |