Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Jag har ändrat det för din skullSkaplig typo där!![]()

Skrev nämligen om listan halvvägs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ändrat det för din skullSkaplig typo där!![]()
rakt fram ja men inte när det börjar svänga![]()
hmm, ja för med hoj kan man inte svänga med...!!
(det är just i svängarna det blir roligt)
jaja, köp du din bmw m3 kebabracer, vi andra här på forumet gillar hoj![]()
Nu var det ju inte så att trådstartaren påstod att det inte gick att svänga med en mc utan att han tyckte det var roligare.
Avundsjuk lr
Ber återigen om ursäkt.
Såg och hörde Lexus nya sportbil på nätet och jag höll på att smälla av! Så djäkla skönt ljud!Så nu går man i bil-tankar fast det fortsätter nog att bara vara tankar då R1 står högre på listan
Iaf. Hittade ett grupp test mellan BMW, Lexus, Nissan, Porsche och Audi. Man tycker ju att Maserati och Lamborgini borde vara med men ja antar att dom gjort detta testet med bilar för ungefär samma pengar?
hmm, ja för med hoj kan man inte svänga med...!!
(det är just i svängarna det blir roligt)
jaja, köp du din bmw m3 kebabracer, vi andra här på forumet gillar hoj![]()
sant, men varför ta upp det på ett forum med,hmmm ja vad är det vi alla eller de flesta har gemensamt här ?
avundsjuk ? nej.. jag gör inga dumma beslut genom att skaffa mig ännu en gång en bil som kostar mer än vad det smakar..! men det är jag det.. man prioriterar olika vilket är tur det, annars hade det varit tråkigt om alla tyckte samma![]()
jag är BMW fanatiker (i confess)
och heter enzo ferrari ? ajja, du hoppade ju av 9:an va det va ?
nää då, nu skall jag inte vara så.. välkommen till "dårhuset"![]()
Sen vet ja inte om man är så välkommen i "dårhuset"...
Det tar ett par månader att lära sig klimatet här inne, sedan ett par år att vänja sig helt.
Bara att inse att detta är ett forum fullt med motorcykelfrälsta personer.
Du skulle få ungefär samma reaktion om du registrerade dig på Bukefalos och började säga att det visserligen är roligt att rida på en häst, men äta hamburgare är roligare...
Mina två cent.
Jo ja börjar förstå det, och ja har full förståelse för folk som reagerar när ja tycker bil är roligare att svänga med än MC.
Men när folk beter sig som dom vore 5år eller bara häver ur sig en massa skitsnack och inte läser vad det är man skrivit. Sånt blir man förbannad på.
?
Visa nu att du inte är 5 år och försök ha en normal diskussion.
Sen vet ja inte om man är så välkommen i "dårhuset"...
ska du hela tiden reta dig på vad folk skriver här på sh så lär du inte bli långvarig här..
man får ta 99% med en stor skopa salt och använda ignore funktionen ofta..
Vad menar du med frågetecknet?Tjena, ny här på forumet
Såg BMW´s hoj på zatzy.com och jag höll på att smälla av, så nu går man i MC-tankar fast det fortsätter nog att bara vara tankar då M3 CSL står högre på listan
Iaf. Hittade ett grupp test mellan BMW, Honda, Yamaha, Kawasaki och Suzuki. Man tycker ju att Aprilia och Ducati borde vara med men ja antar att dom gjort detta testet med motorcyklar för ungefär samma pengar?
[YOUTUBE-ID]4EBo2Zl3Y6w[/YOUTUBE-ID]
rakt fram ja men inte när det börjar svänga
Skitsamma,
Ingen som har något att säga ang. BMW´s första försök att bygga en 1000cc hoj som överträffar konkurrenterna? (som har byggt 1000cc´s ett bra tag nu)
Jo ja börjar förstå det, och ja har full förståelse för folk som reagerar när ja tycker bil är roligare att svänga med än MC.
Men när folk beter sig som dom vore 5år eller bara häver ur sig en massa skitsnack och inte läser vad det är man skrivit. Sånt blir man förbannad på.
Vad menar du med frågetecknet?Vill du ha vettiga svar, ställ vettiga frågor
prova sökfunktionen först
till sist..... tagga ner
släpp sargen och kom in i matchen. Vad förväntade du dig på ett forum som handlar om MC ?
Inget att bli arg över, men åter igen. tog du det personligt så ber jag om ursäkt att jag tyckte till![]()
Med tanke på att alla japshojarna i literklassen blivit mellan 10-30 000 kr dyrare senaste året pga. yen-kursen så har en helt ny marknad öppnat sig.
BMW, Aprilia, Ducati, MV Agusta är helt plötsligt hojar som kan konkurera med japsen prismässigt.
Mina val ifall jag hade pengarna skulle vara ungefär så här:
MV Agusta F4 1000R
BMW S1000RR
Aprilia RSV4
Ducati 1198
Honda CBR1000RR
Yamaha YZF-R1
Suzuki GSX-R1000
Kawasaki ZX-10R
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |