S-Racing, en butik som vet vad ordet service innebär!

Fan va kul att det var så många liksom jag tycker att S-Racing är bra!

Hoppas han får se den här tråden!

Har också bara bra erfarenheter, om det är något problem så löses det lätt som en plätt :)

jag tycker som er andra!! har handlat både åt mej och åt flera kompisar:tummenupp har alltid fungerat bra och kvaliteten på delarna har varit den väntade (bra) hoppas att han läser detta:)

har åsså hört bra saker om s-racing, har en kompis som handlade en del därifrån när han moddade/pimpade sin vtr firestorm

Har också handlat en del saker där ifrån, till olika hojar.. Och har alltid blivit bra bemött, han är verkligen service minded... dessutom har han väldigt bra priser på många saker, Tex drivpaket......

Har handlat mycket därifrån och har aldrig blivit besviken.

Var på s-racing idag.Vill bara säga att allt va kanonbra!
Inhandlade kåpglas och depåstöd (de va på tiden) Bra service + att han monterade ihop depåstöden åt mig medans vi pratade.Kanon skall man handla
delar så åker man till s-racing:)

En mycket trevlig kille, som verkligen tar sig tid att prata. Han har varit med ett tag och vet hur man får nöjda kunder. Det skulle finnas flera som honom..

mascotmotor i nässjö är en sån butik med, men jag vet inte om man skulle ha en tråd med positiva och en tråd med negativa inlägg på olika butiker. Har väl varit lite småkinkigt med både berömtrådar och gallatrådar innan?

Har haft god kontakt med Anders på S-Racing .

Vad det gäller vet han själv men måste säga att jävligt god service & bemötande.

Super nöjd.

Så här "Reklam" (läs gott rykte) som S-racing fått i denna tråden, går inte att köpa för pengar.

Det är sånt som gör att folk blir trogna en butik, oavsett om det kostar någon krona extra.

10 stjärnor av 10 :tummenupp

Svinbra tråd men jag hakade upp mig på en liten grej. Anledningen till att man använder bromsvätska i bromssystem är väll att det inte förstör beläggen vid läckage. Eller har jag fel?

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden