S-Racing, en butik som vet vad ordet service innebär!

Wow, vilken fanclub. Jag håller med wonderwizard helt, sån här sjukt bra reklam går bara inte att få genom att hala ut lite stålar och köpa en annonsplats någonstans.

Många i SFS har handlat från S-racing och vad jag vet är de supernöjda!

fick hem mitt drivpaket idag från s-racing beställde dom i fredags...
fyfan vilken bra service

Håller med! S-racing är jäkligt bra att göra med. Likaså RN mc demontering i Göteborg som även har mkt nytt. Klart 2 av mina favoritfirmor när det gäller mc prylar. Flenninge mc skrot i anderberga är också ett ställe jag är mycket nöjd med.

Kanon

Har handlat en del på s-racing, alltid blivit trevligt bemött.Jag kan säga utan att överdriva att Anders på s-racing är helt klart den bästa jag har handlat av, så service inriktad och trevlig.:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
Jävligt nöjd med allt jag har köpt där.
En stor :tummenupp för Anders på S-RACING

Jag beställde ett drivpaket där i veckan, bra bemött och snabb service. Priserna är också bra. Jag kommer att fortsätta handla där, varför byta ett fungerande koncept?

Instämmer med övriga. Köpt kåpor och kåpglas ifrån S-Racing och kan bara ge tummen upp. Kommer handla mer därifrån.

Behövs en liten motvikt i hyllningarna känner jag.

Kanske skulle Anders skaffa sig en ordermejl istället för att bara ta emot ordrar via fax elelr telefon. Jag, som aldrig tidigare i mitt liv skickat ett fax, lyckas naturligtvis inte få fram det och att få tag på grabben via telefon är ju fullständigt omöjligt. Är det inte upptaget så svarar han inte.
Jo, han tar emot ordrar via mejl också men det tar ju flera dagar innan han svarar. Därför borde han skaffa en separat ordermejl så slipper han blanda ordrar och förfrågningar. Det tar ju för fan 2 minuter att fixa!

(Fick vänta nästan 3 veckor på mitt drivpaket.)

Jag har en negativ grej att sägom om S-racing....

Det är så här: Jag har handlat där mycket under dom senaste 7 åren och jag har funnit en sak med S-racing som är negativt. Dom är FÖR bra. Alltså dom håller en serviceanda och kvalitét som inte är jämförbar med konkrrenterna. Dom rör sig alltså i en dimension som har monopolställning. : - ) Skämt åt sido. S-racing är grymma. Riktigt grymma.

/Bonne

Har handlat lite smågrejer hos han och han är jävligt trevlig, duktig och service-inriktad. Som tur är bor man nära så man kan åka dit om det är något, för hemsidan är ganska rörig.

Instämmer i kören av hyllningar. Snabba och bra service. När det var något som inte stämde med ordern ringde de upp direkt och ursäktade sig nästan för krånglet fastän det inte var deras fel. Grymt.

jag och kompisen var där och handlade saker till min hoj.
tonat kåpglas-undertail-miniblinkers mm.
ett stort + var att man kunde komma efter överenskommelse via telefonen en lördag och hämta prylarna.
sen stod vi och snackade skit ett tag och kom fram till att polaren hade haft lite problem med att få på sitt kåpglas pga att hålen som man fäster skruvarna i är mindre än orginalet.
anders på s-racing tyckte det lät konstigt,det får vi kolla på sa han.
så han bytte mitt kåpglas på plats och inte ville han ha något extra för det.
tack så mycket anders för hjälpen.:tummenupp
som tack har du en livstidskund som kommer att fortsätta handla hos dej:):):)

vill också handla där men vf svarar de inte?

har ringt flera dagar i rad nu utan framgång, och även lämnat telefon svar med nr.

någon?

skoja bara, fick svar nu :)

Drivpaket beställt!

Trevlig kille på tele

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick