Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det står 150 på sidanNSR skrev:Rätta mig om jag har fel men är detta inte en CBR 125 årsmodell 2004...![]()
Den var ju...hmm...annorlundaBiker66 skrev:Den här har jag på min hemsida, såg den på Gelleråsen förra året....
Chronic skrev:Så ovanligt knäppt!!! Jag såg samma hoj på Koh Lanta ( ja Thailand ) förra veckan![]()
![]()
Jag vände för att fota den men då var den försvunnen, såg en splitt ny R1 där oxå....Tja, om du var där Lucky så fattar du ju grejen med crossdäcken..
Det ÄR ju samma hoj.........åter igen......jävligt märkligt![]()
Lucky9 skrev:Haha! Fan va sjukt! Det ÄR den hojen!
Tog bilden den 15:e november (2 veckor sen) på just koh lanta!
Och ja.. jag förstår mycket väl valet av däck på den ön. Men det ser fortfarande kul ut.
/Lucky9
Fredde Meck skrev:Det står 150 på sidan![]()
Wärniss skrev:Jag ska åka till tailand i januari.. Tror ni jag kan hyra båge? Jag har inte 125a kortet ännu. Tror ni man kan hyra en 125a eller nått? Va kostar det för en dag?
Ja jävlar va klantigt av mej, det borde jag sett med det sammaNSR skrev:Men du måste erkänna att dom liknar varandra ganska så mycket...
![]()
Chronic skrev:...men jag klarade mig från vurpor, kanske mest för att bromsarna inte fungerade överhuvudtaget...
Wärniss skrev:Jag ska åka till tailand i januari.. Tror ni jag kan hyra båge? Jag har inte 125a kortet ännu. Tror ni man kan hyra en 125a eller nått? Va kostar det för en dag?
Felix skrev:verkligen vansinnig!
Sticker till Thailand på jobb i 5 dagar på söndag, hoppas det blir lite tid över till annat än bara jobba, man vill ju bada!!
/F
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP