Söndagstur på bajken uiilade över :(

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Fan jag såg inte vad det var först :rofl :lol :hoppskratt :D

Edit:
:rofl :rofl :rofl

Liksom bara wtf :3freak :skrämd och drar i backen, tack Bettskena :gråta :rofl

no worries.

vill också påpeka att jag använt en nivå 3 analys av bilden ifråga. funderar på att använda maxnivån, dvs nivå 10 för att utröna om bilden har mer att förtälja, så ikväll ska jag ta kontakt med några vänner på nsa samt kp, de har det senaste inom avancerad bildanalys.

no worries.

vill också påpeka att jag använt en nivå 3 analys av bilden ifråga. funderar på att använda maxnivån, dvs nivå 10 för att utröna om bilden har mer att förtälja, så ikväll ska jag ta kontakt med några vänner på nsa samt kp, de har det senaste inom avancerad bildanalys.

Väntar med spänning :hoppa

Hur gick det med hojen!?!
AKTA dig så vi inte skiter i att ge dig medlidande nästa gång det verkligen händer dig på en äkting!! :arsele :whip

Hojen klarade sig bra ;) Och min gammelrygg ömmar knappt längre :tummenupp

Jag är inte ute efter nått medlidande endast underhålla lite ;)

Bra tråd, inspirerar mig att ta ut min glidardelmontehoj och schteka skärharlem, med skogar, runt! första hojen jag har kunnat hoppa med! :D Synd bara att ekrarna verkar ge efter. :(

tydligen innehåller bilden väldigt mycket information, som enligt datorn kan tolkas på väldigt många sätt. det här är vad renderingen, på nivå 10, visar ännu så länge:

Ha ha satt och vänta på just en sniper men inte en naken kvinna :lol

Sätt ner foten om du är på väg att välta bakåt för helvete! Det är bättre än att sätta ner ryggen.

När jag ändå är igång och klagar: Varför är bilderna svartvita? Är din kamera från 30-talet eller? Jag slår vad om att du måste stå under ett skynke när du tar bilderna och att du använder en magnesiumblixt när det är mörkt. Det du kallar självutlösning på kameran är egentligen din kompis som står under skynket.

Sätt ner foten om du är på väg att välta bakåt för helvete! Det är bättre än att sätta ner ryggen.

När jag ändå är igång och klagar: Varför är bilderna svartvita? Är din kamera från 30-talet eller? Jag slår vad om att du måste stå under ett skynke när du tar bilderna och att du använder en magnesiumblixt när det är mörkt. Det du kallar självutlösning på kameran är egentligen din kompis som står under skynket.

Jag skall tänka på det tills nästa gång.

Lurtutarnas närvaro tycks ha påverkat färgerna på någe sätt :5sure

Som du ser har dom knyckt färgerna i min avatar me´ :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey