Söndagstur den 29/8?

Moneyline

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2010
Hoj
k7 750
Hallåj!

Någon som är sugen på en tur imorgon? Prognoserna visar gassande sol, och lite hojåka en söndagseftermiddag sitter väl aldrig fel :tummenupp

Eller har ni alla varit ute och schpåååånkat inatt? :fyllisar

Signa lite i tråden så syns vi imorgon förhoppningsvis!

är nog möjligt på en liten åka :tuttar

H...lvete att man är så morgontrött!

Jag är på att åka vid 16:00. Ska vi mötas vid skogis? eller vad passar er?

Vart en full tank, lite regn på 257an på väg till norrort men annars torrt. Fler tillfällen blir det:)

Vart en full tank, lite regn på 257an på väg till norrort men annars torrt. Fler tillfällen blir det:)

Ja, blev en full tank här med. Var ju faktiskt rätt trevligt väder framåt kvällkvisten. :) Men ack så kyligt det börjar bli... Inte ens långkalsonger hjälper längre :gnissla

Ja, blev en full tank här med. Var ju faktiskt rätt trevligt väder framåt kvällkvisten. :) Men ack så kyligt det börjar bli... Inte ens långkalsonger hjälper längre :gnissla

Ajdå! Jag har precis börjat med understället! I slutet av säsongen (november-december) sitter jag med täckbyxor utanpå skinnstället haha Många mil kvar!:D

Ajdå! Jag har precis börjat med understället! I slutet av säsongen (november-december) sitter jag med täckbyxor utanpå skinnstället haha Många mil kvar!:D

HA! Kalla mig färsk men då sitter jag hellre i bilen med sätesvärmare och ac:en på 24+..... :arsele

Men det är skönt att höra att vissa har sann hojanda och inte skräms av kylan :Bugar

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard