Söndagstur den 29/8?

Moneyline

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2010
Hoj
k7 750
Hallåj!

Någon som är sugen på en tur imorgon? Prognoserna visar gassande sol, och lite hojåka en söndagseftermiddag sitter väl aldrig fel :tummenupp

Eller har ni alla varit ute och schpåååånkat inatt? :fyllisar

Signa lite i tråden så syns vi imorgon förhoppningsvis!

är nog möjligt på en liten åka :tuttar

H...lvete att man är så morgontrött!

Jag är på att åka vid 16:00. Ska vi mötas vid skogis? eller vad passar er?

Vart en full tank, lite regn på 257an på väg till norrort men annars torrt. Fler tillfällen blir det:)

Vart en full tank, lite regn på 257an på väg till norrort men annars torrt. Fler tillfällen blir det:)

Ja, blev en full tank här med. Var ju faktiskt rätt trevligt väder framåt kvällkvisten. :) Men ack så kyligt det börjar bli... Inte ens långkalsonger hjälper längre :gnissla

Ja, blev en full tank här med. Var ju faktiskt rätt trevligt väder framåt kvällkvisten. :) Men ack så kyligt det börjar bli... Inte ens långkalsonger hjälper längre :gnissla

Ajdå! Jag har precis börjat med understället! I slutet av säsongen (november-december) sitter jag med täckbyxor utanpå skinnstället haha Många mil kvar!:D

Ajdå! Jag har precis börjat med understället! I slutet av säsongen (november-december) sitter jag med täckbyxor utanpå skinnstället haha Många mil kvar!:D

HA! Kalla mig färsk men då sitter jag hellre i bilen med sätesvärmare och ac:en på 24+..... :arsele

Men det är skönt att höra att vissa har sann hojanda och inte skräms av kylan :Bugar

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul