Söndagstur 20/3,(Gruppkörning)

Lugna och fina nu.

Jag åker imorgon OCH onsdag. Så det så. ;-)
Ska bara baxa ut hojen genom snödrivorna på tomten, men det ska väl gå att ordna.
Lägger upp en separat tråd om imorgon och du Sanna, som äger onsdagarna, kan väl göra det om onsdag.

Lugna och fina nu.

Ska bara baxa ut hojen genom snödrivorna på tomten, men det ska väl gå att ordna.
Lägger upp en separat tråd om imorgon och du Sanna, som äger onsdagarna, kan väl göra det om onsdag.

Haha... Bra där!

Självklart lägger jag upp en tråd, jag kan vinka iväg er också på onsdag och sedan hoppa på tuben eller nåt. Kan vi ha en tur längs gröna linjen eller nåt så blir det inte så krångligt för mig... :laddabatteriet

Haha... Bra där!

Självklart lägger jag upp en tråd, jag kan vinka iväg er också på onsdag och sedan hoppa på tuben eller nåt. Kan vi ha en tur längs gröna linjen eller nåt så blir det inte så krångligt för mig... :laddabatteriet

Startgas för helvete Sanna, startgas! :yoparty

Lugna och fina nu.

Villken tid åker ni i morrn ja e fan på:D

Haha... Bra där!

Villken tid åker ni i morrn ja e fan på:D

Kul!!
La upp en egen tråd om det i Stockholmsforumet. Verkar bli kanonväder!

Här kommer en liten film som jag LYCKADES redigera på nått konstigt vis. Min dator är för slö för redigering i HD, men iaf.. varsegod ;) och tack till alla åter igen för körningen! :tummenupp

[YOUTUBE-ID]h1q-riL1pv0[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back