Söndagstur 20/3,(Gruppkörning)

Tack alla som dök upp! Jag ochTig3r trodde aldrig att så många hoj bröder skullle dyka upp:krama

Grymt väder, grymt sällskap och ett grymt skönt tempo!

filmer kommer upp inom kort!

Kul att du fångade oss på bild sanna:tummenupp

Nästa gång hoppas jag att du hänger med oss på en runda!

Gruppkörning blir alltid kul med tjejer :rolleyes: :tuttar:tuttar:tuttar

HAHHAHAH bästa va på hämvägen tillbaka från Waxholm... Jaha där kom Eddie i full fart :P Vill han köra lite ghostrider style eller har han helt enkelt missat fabror blau :p :rolleyes:

Gruppkörning blir alltid kul med tjejer :rolleyes: :tuttar:tuttar:tuttar

HAHHAHAH bästa va på hämvägen tillbaka från Waxholm... Jaha där kom Eddie i full fart :P Vill han köra lite ghostrider style eller har han helt enkelt missat fabror blau :p :rolleyes:

haha hade blivit kul att se vad farbror blå hade gjort.... Hade väll fått höra ett och annat:fakta

Hade de börjat jaga fick jag hoppas på att ni skulle komma efter och förvirra dem:3freak

haha hade blivit kul att se vad farbror blå hade gjort.... Hade väll fått höra ett och annat:fakta

Hade de börjat jaga fick jag hoppas på att ni skulle komma efter och förvirra dem:3freak

Hahahaha :p Faktiskt men vafan skulle han gjort egentligen :P Vi var så många.. Jag såg de lite väl seeeeeent jag med faktiskt :p Jävla solen som sken rakt in i ögonen.. Sen såg jag nått på taket ja ba åååfan polisbil hahahahahhahahahaha

Upp me lite film o bilder:tummenupp

Vad hände med 125cc killen han dök aldrig upp:confused:

Last edited:
Upp me lite film o bilder:tummenupp

Vad hände med 125cc killen han dök aldrig upp:confused:

jag klipper ihop film under morgondagen och på tisdag:)

Det blev för högt tempo för Pledians :( men han skrev att han skulle ta sin 500 nästa gång:tummenupp

Han la upp några bilder på sidan innan :D

Han var ju dock den enda som körde Bulten i dag:tuttar

Fan att man varit själv hemma med grabbarna annars hade jag absolut hängt på. :)

Onsdag siktar jag på att dra ut och köra lite.

Surt att jag missade er, Var rätt folktomt på RH när jag dök upp, 1m snö på uteplatsen:yoparty

Bifogat

• 20110320163.jpg
    20110320163.jpg
    124.2 KB · Visningar: 84
jag klipper ihop film under morgondagen och på tisdag:)

Det blev för högt tempo för Pledians :( men han skrev att han skulle ta sin 500 nästa gång:tummenupp

Han la upp några bilder på sidan innan :D

Han var ju dock den enda som körde Bulten i dag:tuttar

Så ja nu ser ja bilderna:banana

Grymt ser fram emot filmen:D

Surt att jag missade er, Var rätt folktomt på RH när jag dök upp, 1m snö på uteplatsen:yoparty

ja det var synd:( vi satt ute fast vid borden under taket, så nu är premiär fikat på rosenhills ute terras avklarad:tummenupp

Blev dock ingen premiär fika i waxholm men en härlig tur dit blev det!:yoparty

See you Next time:krama

Det är några grejer som måste fixas till på 500:an innan den kan rulla på vägarna (trasigt kopplingslock & bromshandtag efter en marksyning tidigare på säsongen), men jag var körsugen så jag gjorde hellre ett tappert försök att hänga på med 125:an än att stanna hemma. :)

Det är några grejer som måste fixas till på 500:an innan den kan rulla på vägarna (trasigt kopplingslock & bromshandtag efter en marksyning tidigare på säsongen), men jag var körsugen så jag gjorde hellre ett tappert försök att hänga på med 125:an än att stanna hemma. :)

Ok, hoppas du inte skadade dig på den marksyningen:rolleyes:

Det gjorde du helt rätt i:tummenupp hoppas du inte blev allt för besviken att vi drog iväg så som vi gjorde... det var kul att ha dig med och du är välkommen igen:krama

För övrigt var ju du den enda som premiärkörde bulten i dag!!:Bugar stort + till dig:tummenupp

Vilket jävla lyckorus! Hoppas alla kom helskinnade hem utan böter!

Tack själv! :D

Ja alla kom hem utan böter vad jag vet, men närmst att få en böter var nog jag på väg hem från waxholm.... undrade lite lätt varför de andra bromsade in så hastigt så jag drog om de i en jävla fart!!! och helt plötsligt var det en polis bil framför mig så jag fick bromsa in hastigt:rolleyes:

måste sett kul ut i deras inner backspegel:banana

Last edited:
Ok, hoppas du inte skadade dig på den marksyningen:rolleyes:

Det gjorde du helt rätt i:tummenupp hoppas du inte blev allt för besviken att vi drog iväg så som vi gjorde... det var kul att ha dig med och du är välkommen igen:krama

För övrigt var ju du den enda som premiärkörde bulten i dag!!:Bugar stort + till dig:tummenupp

Tack själv! :D

Ja alla kom hem utan böter vad jag vet, men närmst att få en böter var nog jag på väg hem från waxholm.... undrade lite lätt varför de andra bromsade in så hastigt så jag drog om de i en jävla fart!!! och helt plötsligt var det en polis bil framför mig så jag fick bromsa in hastigt:rolleyes:

måste sett kul ut i deras inner backspegel:banana

Hahahaha jag kom ju rätt nära de också innan jag nitade på bromsen :P De hörde säkert oss från långt håll.. Men de kunde ju inte göra nått för de har ju inte klockat vår hastighet lr nånting :P Haha vi borde fan dragit om den.. skulle vart klockrent :P

Hahahaha jag kom ju rätt nära de också innan jag nitade på bromsen :P De hörde säkert oss från långt håll.. Men de kunde ju inte göra nått för de har ju inte klockat vår hastighet lr nånting :P Haha vi borde fan dragit om den.. skulle vart klockrent :P

tänkte du på alla bromsljusen i tunnlarna ;-) haha 15 hojar som kör om i alla filer..:rolleyes:

Det är aldrig lätt att vara bilist :D

Jag mötte pålisen på när jag åkte på bakhjulet, de tittade lite surt och jag fick puls men de kunde inte vända för de var hög mittrefug :tummenupp

Tror inte det blir någon färdig film idag men lär fixa det imorrn för det är kul o klippa, men som sagt räkna inte med mycket film på gruppkörningen.

Jag mötte pålisen på när jag åkte på bakhjulet, de tittade lite surt och jag fick puls men de kunde inte vända för de var hög mittrefug :tummenupp

Tror inte det blir någon färdig film idag men lär fixa det imorrn för det är kul o klippa, men som sagt räkna inte med mycket film på gruppkörningen.

Lägg ihop allt material från alla till en enda lite längre film vetja.
Att det kommer ta längre tid då att klippa tror jag de flesta kan acceptera :Bugar

vore ju det bästa, men problemet är att det jag filmat är på hela 13 GB... Blir svårt att skicka:huvet

Haha joo precis :P jag kanske försöker redigera lite på min andra dator imorrn om det går!! För på min laptop så börja fan hela skiten sega ihop när jag bara försökte titta på filmerna som är i HIGH fucking DEFINITION format :P

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back