Söndagsposöråka

• Thread starter Thread starter Hudik
  • Start date Start date
Vemodigt

Blev nog sista resan för i år, 10 mil på blöta vägar, nu skall det planeras inför kommande sommar ist:banana

Bifogat

• DSC_0019.jpg
    DSC_0019.jpg
    240.2 KB · Visningar: 170
Nå grabbar, är ni ute imorgon? Jag och en polare tar våra gixxers och tar en sväng till Hudik imorgon!:yoparty

Nå grabbar, är ni ute imorgon? Jag och en polare tar våra gixxers och tar en sväng till Hudik imorgon!:yoparty

Vi kommer att ta en sväng i morgon klockan 11:00 från Möljen, kom ni också så blir vi fler och det är ju alltid kul :)

Får se vilken hoj jag tar, jag har haft problem med batteriet på RSV4:an så det kanske blir att åka naket i morgon....

Last edited:
24 mil blev det idag med Eric, Jocke, Peter, Jag och Magnus, tyvärr dök aldrig Kryckan med polare upp....
Färden gick via Delsbo, Friggesund, Hassela, Matfors, Kvissleby, Kustvägen till Gnarp för att sedan avsluta med Strömsbruk till Hudik.

Lite kallt men härligt :) :)

View attachment 361564

ps: och ja, jag har orginalburken på just nu.....

Sön 3 Juni
Finns intresse att åka på en tur då?
Tänkte nämligen köra en sväng med Söderhamn som utgångspunkt och vore trevligt med lite större uppslutning från fler Hälsingebor.

Sön 3 Juni
Finns intresse att åka på en tur då?
Tänkte nämligen köra en sväng med Söderhamn som utgångspunkt och vore trevligt med lite större uppslutning från fler Hälsingebor.

Klart som attans att vi åker hoj då, vädret är ju avgörande om det blir lång eller korttur.
Återkommer med mer om detta.. :tummenupp

ps: Jag och några till har utgångspunkt från Hudiksvall/Möljen

Räkna in mig!
Ska iväg på nån sorts examensfest där på lördagen så jag är väl kanske inte i form klockan sju på söndag.

Men jag sluter gärna upp, och så ordnar vi en sjuhelvetes fin tur! :Bugar

Efter att ha kikat in vädret på smhi inför nästa helg, så kan jag bara säga att det ser blött ut. Knappt 10 grader ute och regn hela helgen. :huvet Får hoppas att prognosen ändras.. vore ju inte första gången som smhi har "fel" i sånt fall. Så håller tummarna.

Räkna in mig!
Ska iväg på nån sorts examensfest där på lördagen så jag är väl kanske inte i form klockan sju på söndag.

Men jag sluter gärna upp, och så ordnar vi en sjuhelvetes fin tur! :Bugar

Tjena alla Hudikbor! Jag ska sommarjobba i Hudik i sommar, så bara måste ju skriva här! Kan ju berätta lite vad/hur jag kör så ni vet... Kör 125a och bakhjular/stuntar, så jag undrar, är det någon som håller på med det här? Eller vet ni någon som gör det i Hudik? Eller kör ni bara landsväg?? Aja hör gärna av er i varjefall! /Kalle

Efter att ha kikat in vädret på smhi inför nästa helg, så kan jag bara säga att det ser blött ut. Knappt 10 grader ute och regn hela helgen. :huvet Får hoppas att prognosen ändras.. vore ju inte första gången som smhi har "fel" i sånt fall. Så håller tummarna.

Tog en koll jag med, och det ser väl lite.. Småtrist ut. Men som sagt, vi hoppas på felaktigheter i prognosen, så vi får njuta av lite finväder! :)

I dag blev det en liten uppvärmningstur på högsvägen-84an och hem det känns redan riktigt kul:) En avrostningskurs och en banåkning sen är man på gång.

I dag blev det en liten uppvärmningstur på högsvägen-84an och hem det känns redan riktigt kul:) En avrostningskurs och en banåkning sen är man på gång.

Ja nog skulle man behöva rosta av sig lite.
Varit ute och dragit en 10 mil ungefär, och idag blev det jobbpendling.

Är det några avrostningskurser på nära håll snart?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT